Wie kan mij de hand schudden?

Wie wil er vanaf oktober 2010 tot juni 2011 (uiteraard flexibele data) ook reizen? Andere culturen leren kennen, feesten, het avontuur opzoeken en ga maar door…
Zelf zit ik in mijn laatste jaar van de studie en wil na de reis, in september 2011 beginnen met een nieuwe studie.
Het idee is om voorafgaand aan de reis grof richtlijnen te maken waar we naar toe willen. Maar als het ergens leuk is de mogelijkheid er is om langer te blijven. Erg vrijblijvend dus… Ik ben al een hele tijd aan het sparen en hoop eind deze zomer genoeg bij elkaar te hebben gesprokkeld. Helaas hebben mijn reislustige vrienden geen tijd/ geld om mee te gaan dus zoek ik een reisgenoot!
Mijn idee was om eerst naar Australië - Nieuw Zeeland te gaan. En vanuit daar te kijken of we nog tijd over hebben om misschien andere landen te ontdekken.

Ben jij spontaan, sportief, hou je van een feestje en denk je mijn reispartner te kunnen zijn, laat het snel weten!
Aaah kan niet wachten om te gaan!!!

Dag anne,

Ik wilde graag in jan 2011 weg gaan om idd ook eerst goed te gaan sparen, en wilde alleen naar nieuw zeeland gaan. Zit te denken aan zo’n twee a drie maanden, misschien een idee om het eerste stuk van je reis of midden stuk samen te doen? Hoor het graag bij alle dingen die je wil zie ik mezelf in ieder geval goed tussen passen.

Groetjes Madelon