Wie wil er vanaf oktober 2010 tot juni 2011 (uiteraard flexibele data) ook reizen? Andere culturen leren kennen, feesten, het avontuur opzoeken en ga maar door…
Zelf zit ik in mijn laatste jaar van de studie en wil na de reis, in september 2011 beginnen met een nieuwe studie.
Het idee is om voorafgaand aan de reis grof richtlijnen te maken waar we naar toe willen. Maar als het ergens leuk is de mogelijkheid er is om langer te blijven. Erg vrijblijvend dus… Ik ben al een hele tijd aan het sparen en hoop eind deze zomer genoeg bij elkaar te hebben gesprokkeld. Helaas hebben mijn reislustige vrienden geen tijd/ geld om mee te gaan dus zoek ik een reisgenoot!
Mijn idee was om eerst naar Australië - Nieuw Zeeland te gaan. En vanuit daar te kijken of we nog tijd over hebben om misschien andere landen te ontdekken.
Ben jij spontaan, sportief, hou je van een feestje en denk je mijn reispartner te kunnen zijn, laat het snel weten!
Aaah kan niet wachten om te gaan!!!
Hey Anne,
Op wereldwijzer ben ik je oproep tegengekomen voor je reis naar Australië/Nieuw Zeeland.
Binnenkort zal ik een zelfde soort oproep gaan plaatsen op wereldwijzer, met ongeveer dezelfde reisplannen zoals jij die hebt. Mogelijk kunnen wij elkaar de hand schudden?!
Alleen helemaal flexibel ben ik niet meer, ik heb namelijk mijn reis inmiddels al geboekt. 1 november vlieg ik vanuit Londen naar L.A. dan vertrek ik 2 november naar Christchurch (N.Z.) dan over land naar Auckland om op 24 november door te reizen naar Tokyo en dan op 27 november terug te reizen.
De data van de reizen staan dus al vast, de invulling van de dagen in Nieuw Zeeland nog helemaal niet.
Mocht je meer willen weten over mijn reis dan hoor ik graag wat van je.
Groetjes Leo
Hoi Anne!
Ik zie net je berichtje en heb zelf ook plannen om te gaan reizen! Mijn plan is om begin januari tot eind mei te gaan, dacht zelf aan Australie en misschien Nieuw Zeeland erbij!
Ik wilde in eerste instantie alleen gaan reizen, maar alleen is ook maar zo alleen dus een reisgenootje lijkt me eigenlijk wel gezellig!
Ik heb nog geen tickets geboekt, ben me nog aan het orienteren hoe ik het wil gaan aanpakken. Wilde in eerste instantie drie maanden gaan werken (als verpleegkundige) in Sydney… maar dat gaat zo’n lastige grap worden (de tests die ik moet afleggen en de kosten om je te laten registreren zijn niet mis… daar komt bij dat dat voor een hoop vertraging gaat zorgen omdat het allemaal niet zo makkelijk is als het lijkt om daar aan de slag te kunnen) dus beperk ik mijn reis tot simpelweg… reizen en heel veel genieten! (lees: feesten! leuke dingen doen, terrasjes pakken, chillen en genieten van het heerlijke weer op een laid back way!)
Misschien komen onze plannen niet helemaal overeen, maar ideeen uitwisselen is altijd handig en misschien kunnen we uiteindelijk toch handen gaan schudden 
Groetjes!
Willemijn