The bucket list: reizen en genieten!!! (Amerika, Azie, Australie, Afrika)

Lieve mensen,

Ik zal mezelf ff voorstellen. Ik ben een enthoustiaste spontane (v) van 26 jaar. Een van mijn passies is reizen. daarom heb ik besloten om dit jaar volledig aan het reizen te besteden…Helaas heb ik in mijn omgeving weinig mensen die de mogelijkheid hebben om dit te doen (werk, verplichtingen). Vandaar mijn oproep.

Ik ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten die er open voor staan om samen een reis te plannen. Ik heb meerdere reizen alleen ondernomen, maar ik merk dat ik soms mensen mis waar ik die leuke momenten mee kan delen…Ik ben er nog niet uit wat ik wil omdat ik het allemaal wil. (cultuur, natuur, sightseeing, spontaniteit, backpacken, gezelligheid, nieuwe mensen leren kennen, shoppen) Zoals je ziet sta ik open voor alles. Wil het natuurlijk niet allemaal in een reis proppen :P…

Ik zal ff mijn titel toelichten… Ik heb me laten inspireren door the bucket list…kort gezegd is dit een lijst met 100 dingen die je wilt doen voordat je 30, 50, 100 of dood (:S) bent… Mijn lijst is ondertussen superlang (bunjeejumpen, parachutespringen, duiken, surfen, noem maar op) dus ik wil graag beginnen en je weet wat ze zeggen…van uitstel komt afstel…en ik wil later niet denken…hmm had ik maar…

denk jij er ook zo over…reageer dan!!

Liefs

hej hej

klinkt leuk!!
wanneer was je ongeveer van plan te gaan…???

groetjes farisia

Hoi farisia,

Ik heb je een PB gestuurd…

Groetjes

Leuk bericht, met een leuk idee achter!
Heb je al specifiekere plannen wat bestemming of data betreft?

Ik ben een Vlaamse studente van 22 met heel veel reiskriebels! :slight_smile:

Groetjes

Hi reighn,

Wat een leuk bericht. Ik (Linda 22 jaar)zou ook heel graag meer van de wereld willen zien en ben er ook zeker voor in om van alles te ondernemen.
Van de zomer ben ik klaar met studeren en wil ik graag op reis. IK heb nog geen concrete plannen maar wel genoeg tijd , maar helaas alleen nog geen reisgenootje (want iedereen om mij heen heeft verplichtingen of andere redenen om niet te gaan).

Dingen die ik wel al weet:

• ik wil graag zoveel mogelijk zien en doen
  • start september/oktober 2011 tot … 2012
  • Ik had iets gezien van vrijwilligerswerk in Ghana misschien een leuke start waar ik ook een Engelse cursus kan volgen, want een van mijn doelen is mijn Engelse taalvaardigheid omhoog halen.

Ik ben erg benieuwd wat jouw plannen precies zijn.

Groetjes,

Linda

Hallo,
Ik ben Patricia, 32 jaar en woon in Hasselt. Ik heb de afgelopen jaren in Amerika en Azie gezeten, telkens voor ongeveer een maand. Ik ben tijdens juli en augustus 2011 in peru, bolivie en noord-argentinie en zou graag vanaf de laatste week in augustus verder reizen in argentinie (waarvan een week vrijwilligerswerk met zeezoogdieren), chili, (eventueel paaseiland), australie, nieuw zeeland en fiji. Ik zou midden december terug thuis willen zijn. Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgezel met ongeveer dezelfde leeftijd die deze trip ziet zitten. Interesse?

Mail naar patricia.gelade@gmail.com. Patricia

Heyy!

Je berichtje is heel herkenbaar, ik heb ook een bucket list :d
Al staat op mijn list geen bungeejumpen, maar ik ben wel een ondernemend type!
Wanneer wil je gaan reizen?
Ik wil graag in juli beginnen met de transmongolie express en vanuit daar in China en andere landen gaan rondtrekken maar een planning heb ik nog niet.
Zelf ben ik al eens in Australie en Thailand geweest maar ook die landen sluit ik niet uit!
Ik ben benieuwd wanneer je wilt gaan en of je al plannen hebt gemaakt en of we mogelijk wat samen kunnen ondernemen (op mijn list staat dat ik ook iemand moet helpen on een goal van zijn/haar list te realiseren;)

Groetjes Tessa

Hey!

Heb je al iemand gevonden om mee op reis te gaan? Ben zelf een jongen van 20 jaar die graag op reis wil voor een lange tijd. Wil net als jij veel dingen van de wereld zien en gedaan hebben. Wanneer ben je van plan te vertrekken? Het liefst wil ik zo snel mogelijk, vanaf september.

Hoop van je te horen!

Groetjes,

Jilke