Samen Bedenken, Samen Reizen

Hallo allemaal,

Ik ben een meid van 19 jaar en heb het al zoveel jaar over dat ik wat van de wereld wil gaan zien. Nu wil ik echt eens actie ondernemen! Maar alleen lijkt me niks. Wie heeft er zin om met mij een te gekke reis door verschillende landen te maken, eerst allemaal gaan uitzoeken hoe we dit gaan doen, waar we heen gaan enzo… Het duurd nog effe voordat ik kan gaan reizen hoor, want ik wil wel mijn schoolopleiding afmaken (zomer 2004 afgerond) en ik moet nog goed sparen! Maar ja, een leuke goeie voorbereiding moet er natuurlijk zijn! :stuck_out_tongue: Als het je wat lijkt mail me dan, dan kunnen we kijken of we als reisgenoten bij elkaar passen en dan start de voorbereiding. Ik hou van feesten maar wil ook van alles zien! En ik vind veel dingen leuk! Meerdere reisgenoten lijkt me ook wel gezellig.

Groetjes, Melissa :smiley:
email: Iwanttravel@hotmail.com

Hoi melissa,

Dit is eigenlijk wat ik zoek. Ik zal me zelf even voorstellen. Ik ben dus Bert Cools, wonende te geel (provincie Antwerpen). Ik ben 23 jaar. Ik ben leerkracht in het middelbaar onderwijs en heb dus veel vakantie. En een hobby van mij is reizen en feesten. Als je interesse hebt, moet je me maar iets laten weten.

Wil jij ook nog wat meer over jezelf vertellen?

groetjes
Bert

Hai melissa, ik ben 18 jaar en flip van dit saaie leventje, het lijkt mij ook super om eens goed gek te doen, en gewoon actie te ondernemen, ik denk al van kleins af aan om ooit een keer te reizen en om veel leuke en apparte andere dingen te zien, ik ben normaal erg impulsief maar zoals je al zei zijn er natuurlijke veel dingen die geregeld moeten worden, zoals ‘sparen’! ik zou graag meer met je willen praten als je dat ook wel ziet zitten, groeten van anne

:slight_smile:

Hi Melissa :slight_smile:

Ik ben Gieb…18 jaar. Ik zoek ook een maatje om mee op reis te gaan :smiley: (of meer natuurlijk)! Ik denk dat het een feest wordt! Waar wilde je eigenlijk naar toe? Spanje? Australie? Ik ben voor alles in…werken, trekken, luieren ;)…maar vooral partying :blink: ! what ever! Als je denkt dat we misschien samen een ‘wild avontuur’ tegemoet kunnen gaan…let me know! Ik ben benieuwd of je het aandurft ;).

Greetz Gieb

Heey
ik zoek ook nog een reisgenootje, ik kan alleen pas volgend jaar weg omdat ik dan pas mn opleiding heb afgerond…
ik zat aan australie te denken, maar weet nog niks zeker. Ik wil daar dan wel werken en rondreizen.

Groetjes Laura

Heej Laura

Australie lijkt mij ook aantrekklijk om te werken/trekken…ik wilde eigenlijk ook eerst mijn opleiding afmaken :rolleyes: hahaha, dat komt dus in ieder geval mooi uit. Misschien kunnen we ooit eens op het zelfde vliegtuig of boot of vlot belanden ;).
Heb je trouwens msn? Add me if you like: gieblo@hotmail.com :ph34r:

groeten Gieb

Hey Melissa…

we hebben denk ik ongeveer hetzelfde… (bijna) klaar met de studie maar nog geen zin om ‘het echte’ leven in te gaan… eerst wat van de wereld zien… ik heb hier ook een oproepje geplaatst (‘Europa Rondreis (trein/auto?)’, misschien is het wat voor je???

Groetjes!
Rene
rene25m@hotmail.com