Avontuurlijke reisgenoot m/v gezocht voor reisavontuur naar?? vanaf nov/dec 2011

Hallo Reisgenoten!!

Ben Miriam, 33 jaar en ben op zoek naar een avontuurlijk ingesteld reismaatje.

Vanaf ongeveer november tm april heb ik de vrijheid blijheid, dat ik op reis kan gaan. Er zijn zoveel mooie plekken op de wereld dat ik moeilijk kan kiezen…(wat een luxeprobleem!)
Ben al 3 keer voor een langer tijd in Zuid Amerika geweest, wat geweldig was! Toch sta ik zeker ook open voor een andere richting bv Afrika of Azie, Australie ed…

Ben een open spontaan persoon, flexibel, plan op zijn zuid amerikaans, ik houd van mooie natuur en dieren, wat cultuur op zijn tijd, eventueel Couchsurfen, liften, 's op stap gaan, trekkings ed en andere sportieve dingen, eventueel vrijwillig werk, en houd niet van het snelle reizen…

Mocht je geinteresseerd zijn…reageer!!
Vele groeten!!
Miriam

hey there, las je berichtje ivm je vakantie plannen en sprak me erg aan.

zal me even voor stellen, mijn naam is yessica 25 jaar en kom uit drenthe. werk als kapster en heb

week 44,45,46 vrij en mijn planning was om naar bali-indonesie te gaan.

30-31 okt 19 dagen ofzo, heb een erg leuke goedkope aanbieding op het ook maar mijn vriendinnen hebben allemaal

mannen, kinderen of geen geld dus big problem als ik dan wat vaker weg wil.

dus las je berichtje en dacht, dat moet ik hebben. plannen zijn in principe wel wat aan te passen dat is geen probleem

maar naar mijn idee is er op bali genoeg te doen om je 19 dagen te vermaken en ik zou het zonde vinden als je in 3 weken meerdere

landen-regios doet om niet optimaal te genieten van de plaats waar je bent en niet alles kan zien en doen daar, maar evt kunnen we daar even voor om de tafel zitten;)

beetje impressie voor je van bali activiteiten: olifanten safari (big nr 1), watervallen, vulkanen, nationaal park, park met tijgers enz, snorkelen duiken, tempel(s),

noem zo maar op… hou ervan om wat te zien-doen maar ook zeker te relaxen en af en toe ff lekker los gaan.

de aanbieding die ik op het oog heb is:

bakung sari hotel in bruisend kuta

19 dgn logies ontbijt 892.50 zit alles bij in behalve verzekeringen want ik heb doorlopend.

het leven daar is erg goedkoop en je kan tussen de 2 en 6 euro super goed uit eten.

lijkt dit je wat of heb je andere opties sta ik ook voor open…

hoor graag van je

groetjes yessica

Hey Jessica!

Dank voor je berichtje! Een all in verhaal is voor mij niet zo n interessant iets. Ben meer van de goedkope losse vliegtickets en dan rondtrekken. Maar mocht ik toevallig in november in de buurt zijn dan contact ik je!!

Vele groeten en alvast een fijne vakantie!!! GRZ!

Ik val misschien uit de boot,door mijn leeftijd,ben 61 jaar,jong van “geest”,ken 31 jr Marokko.

kan je wel begeleiden bij een verblijf,en voor accomodatie zorgen.
woon in O-Vl ,Belgie

groetjes Basiel

beste Miriam en Bazil.
Laat mij eerst even voorstellen . Ben man van 63 maar in heel goede konditie . Heb in maart april thailand Laos Cambodia en Vietnam. met rugzak
zo kom je de hele wereld tegen. Plan nu reis naar Thailand Maleizie en Borneo , Wondermooie natuur ga nog stukje Thailand bezoeken , zou half Oktober vertrekken. Ik boek juist retour Bangkok ,en laat dan alles op me afkomen
Kunnen elkaar misschien ergens ontmoeten lijkt me leuk.
groetjes Benny

Dank voor je reactie en aanbod, echter naar Marokko ga ik nu niet. Toch bedankt!

Hallo Benny,
Tot wanneer denk je te gaan? Wellicht kunnen we elkaar daar laten meeten als ik die richting opga…
Grz!

Hallo Miriam,

Heb je inmiddels al wat meer concrete plannen of kan je reis nog steeds alle kanten op??? Ik ben net als jij ook een grote natuurliefhebber en nog op zoek naar een gezellige reisgenoot voor een reis eind novemeber/ begin december. Ik heb nog genoeg ideeen waar ik wel eens heen zou willen maar omdat de keus zo groot is ben ik erg flexibel met mijn volgende bestemming.
Hoe lang wilde je eigenlijk gaan? Misschien kunnen we samen een leuke bestemming/ reis bedenken?

Ik hoor het wel als het je wat lijkt!

Groetjes Jasper

Hallo Jasper!

Dank voor je reactie! Heb nog geen concrete bestemming maar ben bezig met project in Kenia. Of wellicht toch weer zuid centraal amerika… hoeveel tijd heb je eigenlijk voor je reis?

Grz!

Haha klinkt nog altijd leuk :wink:
Ik heb helaas nu niet de tijd om een aantal maanden te gaan backpacken. Maar 3 a 3,5 weken moet wel lukken! Komt dat een beetje overeen met wat jij in gedachten hebt?

Groetjes Jasper

Hoi Myriam,

Benoit De Bock ( West-Vlaanderen) Reisblog Newsfeed | benoman | Reisblog Benoman (België)
Doel is Azie bezoeken… Volledig ingeënd landen in Mumbai en dan verder afgaan op mijn gevoel … Ik wil landen als Laos, Nepal, Sri Lanka, Cambodja, Thailand, Vietnam en Indonesie bezoeken en heb het gevoel dit te bereiken in 6 maand… Ik ben in Den Haag op de wereldwijzer Zuid oost Azie Dag.

groetjes
B

He Mirjam,

Dat doe je goed zeg 6 maanden!!! :-).
Maar heb zelf Canada en Thailand op het vizier staan?!? Net wat je zegt er zijn zoveel landen, dus sta zeker open voor andere richtingen. Had de planning om volgend jaar te gaan, maar aangezien ik nog geen vakantie hebt gehad. Is dit zeker geen verkeerd idee :-). 6 Maanden is voor mij helaas niet haalbaar maar met een beetje geluk moet 6 weken wel lukken.

Ben een easy going figuur maak me niet zo snel druk. Ben ook niet iemand die alles tot de puntje regelt, zo houdt je een beetje speling voor onderweg waar het erg leuk/mooi is. En een week strand hangen is niet mijn ding, ga ik liever de boel verkennen. Houdt ervan om lekker actief bezig te zijn!! http://wilco02.hyves.nl/
Ho ja ben 32 jaar, Australie, Brazilie en Zuid Afrika ben ik al geweest. Australie kan ik je echt aanraden trouwens…

mzzl.

Wilco,

Hallo Jasper,
Sorry 3,5 week is wat kort gezien mijn maanden plannen…
Bestemming nog steeds niet concreet…

Grz!

Hallo Wilco,

Dank voor je reactie. Canada staat nu niet op mijn lijstje en Thailand eigenlijk ook niet…Indonesie, India spreekt me dan meer aan…of Afrika.

Gr Miriam

Hallo!
Dank voor je reactie. Ben er niet bij (geweest) op de wereldwijzer dag. Wanneer wil je precies vertrekken? Ik kan zelf weg na half nov…heb zo n 6 maanden…jouw bestemmingen klinken wel goed, ben momenteel echter ook bezig een project in Africa. Echter dit is nog onzeker…

Grz!

Hoi Myriam,

Wereldwijzer zuid-oost Azie dag was SUPER:vak02: interessant !!! De plannen blijven hetzelfde… Ik heb op 27/10/2011 een couch geboekt in Mumbai… Van daaruit wil ik midden India doortrekken tot Nepal… Een deel te voet ? een deel met de fiets? een deel met de auto? een deel met de trein? een deel met het vliegtuig? een deel met de brommer? een deel met een skateboard? een deel met een rolstoel? een deel op 1 been? WIE ZAL HET ZEGGEN??? Van Nepal wil ik dan richting Sri Lanka om toch mijn surfkunsten uit te breiden en tegen dan moet ik al een plaatsje vinden om kerst en nieuwjaar te kunnen vieren… :was: