Reisgenoot gezocht voor avontuur!! Waar? no idea!

Kernwoorden: Cultuur, natuur, genieten, ontspanning, gezelligheid, lol en avontuur… Juli/augustus 2013

**Gezocht: **iemand die ook behoefte heeft aan iets nieuws, leuks, uitdagends en ondernemends…of terwijl REIZEN!!!

Mijn voorkeur gaat uit naar Azie of Zuid Amerika maar als er iemand is met een geweldig idee, ben ik er zeker voor in.
Belangrijk is: Low Budget.
Ik ben iemand die houdt van avontuur, actie, dingen bezichtigen en afwisseling. Het lijkt me leuk om dit met een man of vrouw van ongeveer 26 - 32 jaar te ondernemen. Ervaring hebben met backpacken / reizen is leuk, maar is niet heel erg belangrijk.

Ben je een sociaal / spontaan, gezellig, open minded, ondernemend, actief persoon en spreekt dit je aan, stuur me een prive bericht en we zullen kijken waar de reis mogelijk naar toe zal gaan…
Zelf zat ik erg aan **Myanmar **te denken, dit lijkt me geweldig, maar omdat het in juli/augustus regenseizoen is (met erg heftige buien waar dagen lang straten vol kunnen staan) weet ik niet of dit nu een iets TE groot avontuur is of niet. Wellicht samen niet!

Als je iets wilt weten of vragen hebt, hoor ik het graag!

Hallo daar,

Zuid-Amerika staat het hoogst op mijn to-do lijstje! Maar het zou max. voor een goede 19-20 dagen zijn.

Het Amazone-gebied een stukje afvaren, een uitstapje jungle trecking en dan doorsteek maken naar Ecuador (waar zowel gebergte, woestijn én jungle te vinden is) en de tempelcomplexen aandoen in Peru zouden dan op het programma staan. Of er dan nog tijd rest om 3-4 dagen van het wondermooie Patagonië erbij te nemen is de vraag, maar dat zit allemaal in m’n hoofd nu :slight_smile:

Even wat over mezelf: 28, m, belg, junior manager in internationale NGO, pas me snel aan aan nieuwe omgevingen, sociaal en meertalig (spreek 5 talen - helaas nog geen Spaans, maar overweeg nog Portugees te gaan leren).

Als de duur (20 dagen) zowat is waar je zelf aan dacht, dan wil ik gerust samen kijken naar haalbare (realistische) reisroutes.
groeten

-Nico

Hoi Nico

Super leuk dat je reageert!
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit om tussen de 4 a 6 weken te reizen!
Excuus, vergeten te vermelden!

Hi Daisy,

Ik heb je oproep gelezen en wellicht hebben we een beetje hetzelfde idee!
Ik heb al wat mooie reizen gemaakt en heb mijn oog dit jaar laten vallen op Nepal. Het is geen Myanmar, maar ik dacht; niet geschoten is altijd mis!
Ik ben 27 jaar, woon in Utrecht, en in het dagelijks leven juf. Lange zomervakanties! Ik kan deze zomer een week of 3-4 op pad.
Ben benieuwd of je eventueel interesse hebt, of dat je wellicht al iemand gevonden hebt.

Groetjes!
Kim