Travel protection Air Asia

Weet iemand wat de travel protection bij Air asia inhoud?

Ik zie dat je dit extra kan aanklikken en hier 74.90 bath voor betaald.

Groetjes Ilse

Een soort reisverzekering.

Thanks voor de snelle reactie!
Kan je hiermee ook je vlucht veranderen naar andere tijden?
of is het meer dat je bent verzekerd als het vliegtuig niet vliegt?

Allebei niet, het is een reisverzekering.

oh haha en nu heb ik hem er toch bij genomen…
ach ja dubbel verzekerd :wink:

1.de prijs hangt af van de prijs van het ticket
2.je moet het juist uitzetten-anders dan die andere dingen-als je het niet wil. MAAR dat is tegen de nieuwe EU-regels-en omdat ze op Stansted vliegen hebben ze zich daar in principe ook aan te houden!
3.wat het dekt staat gewoon te lezen als je het aanklikt. NIks vluchten veranderen etc-dat kan wel, op de gewone manier (cancel en nieuw boeken).
4.zeker voor domestic is het nmm gewoon weggegooid geld.
5.als ze vluchten cancellen of anderszins-dan geven ze meest een ‘‘credit shell’’=een tegoed waarmee je nieuwe vluchten binnen een bepaalde tijd-te kort voor next year-kan boeken.

dit klopt niet helemaal want X airasia vliegt op stansted en wat je hier binnen thailand boekt is air aisa thailand dus hoeven zij zich niet aan de eu regels te houden. zijn verschillende bv’s wel vallend onder dezelfde holding waarschijnlijk. je hebt ook air asia malaysia waar volgens mij ook X air asia staat geregistreerd.

ach ik heb het nu al aangeklikt en ik betaal 3 euro extra…
Bedankt voor de info!!

Hallo,

Het inderdaad een reisverzekering en die heb je waarschijnlijk al dus ben je inderdaad dubbel verzekerd. Ik haal deze altijd weg want die heb ik dus niet nodig. Er zijn een hoop mensen die in Azie wonen die niet zo’n reisverzekering hebben daar is het wat meer voor bedoeld.