Heeft iemand van jullie ervaring met Air Asia? Wij hebben in juli 2 tickets geboekt voor retour Bangkok Chiang Mai en retour Bangkok Krabi.( voor januari 2014)
Tickets zijn betaald en bevestigd. Nu kijken we op onze airasia app en staan er heel andere tijden. Ipv een ochtendvlucht naar CM vliegen we nu pas laat in de avond?!
Op onze mail met deze vraag nog geen antwoord gehad .
Sent from my GT-P5210 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Heb wel regelmatig gevlogen met hun en nooit problemen met hun gehad of veranderde vluchten.
Maar goed dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat nooit gebeurd.
Heb ik meerdere keren gehad als ik lang van te voren al geboekt had. Ik maakte geen gebruik van die app maar kreeg dan gewoon een mail van ze met de wijzigingen…
Het vreemde is dat de vluchten die we eigenlijk willen gewoon beschikbaar zijn. En ook heel vervelend dat we er geen bericht over hebben gehad .
We keken toevallig even op die app! Ze hebben ons mailadres. We kunnen via de site wel de vluchttijd wijzigen maar dan moeten we opnieuw betalen voor extra’s als meer bagage!
Klopt we hebben e tickets, met vluchtnummer er op. Alleen is de vlucht met dat nummer verplaatst van ochtend naar avond zonder daarover te berichten.
De andere vluchten zij ook verplaatst, maar dat scheelt maar maximaal een uur. Bij boeken ging de vlucht 's ochtends, nu ineens in de avond!
Oei dat beloofd. Wij hebben ook vorige maand onze vluchten met Air Asia al geboekt voor het voorjaar 2014 en dan via een vriend van mijn man die daar woont, dus air asia heeft al helemaal onze gegevens niet.
Ik heb nogmaals een mail gestuurd, hopelijk krijgen we dit keer wel antwoord. En worden er niet nog meer tijden veranderd, een dag hebben we namelijk 2 vluchten!
Daarnaast landen we nu pas heel laat in Chiang Mai, en moeten we dan nog naar ons hotel.
Ok, ik wile eigenlijk aangeven dat als ze met zijn credit card zijn betaald je potentieel bij inchecken een probleem hebt. Maar dat is nu dus gelukkig niet het geval.
Ze kunnen controleren of de creditcard van boeking bij het inchecken overhandigd kan worden. Dit om te voorkomen dat je tickets boekt met een gestolen creditcard op naam van iemand anders.
Oke, wij hebben geboekt met creditcard die inmiddels verlopen is. Kunnen we nu problemen verwachten? We hebben uiteraard wel een nieuwe card bij ons dan!
Ik heb goede ervaringen met air asia…
2x een vlucht gedaan,geen delay bijvoorbeeld en spotgoedkoop (19euro voor een vlucht naar phuket)
Het creditcard probleem zoals over gesproken wordt zelf meegemaakt…
In NL had ik een vlucht geboekt met de cc van mijn ouders (die wilden graag een binnenlandse vlucht voor me betalen)
Bij de incheck aangekomen kon ik die card niet overleggen.
Hoop gezeur mee gehad (ook wel logisch miss) zelfs de bank deed moeilijk.
Een luchtvaartmaatschappij is volgens mij verplicht de klant te informeren als er vluchten geannuleerd of veranderd worden (per mail of telefoon)
Vanmorgen kregen we over EEN van de vluchten een mailtje dat de tijd is veranderd. Er staat bij dat we zonder kosten mogen omboeken naar een andere vlucht diezelfde dag. Als we dit willen doen moeten we vervolgens bijna 80 euro omboekkosten betalen!
Over de andere vluchten nog steeds niets gehoord.
Update: geen antwoord op mail dus toen maar gebeld . Toen was het gelukkig zo geregeld, vlucht is kosteloos terug geboekt naar een ochtendvlucht! Nu kan het aftellen beginnen!!