Air Asia?

Hoi iedereen,

wij vertrekken binnenkort met Air Asia vanaf Londen naar Kuala Lumpur, om zo door te vliegen naar Bali.

Ik had graag even geweten van reizigers die normaal deze week gingen vertrekken, wat Air Asia biedt als oplossing met de vliegproblemen ivm de vulkaan.

Betalen ze de vliegtuigtickets terug? Ik vermoed dat je ook gratis mag herboeken, maar dan moet je het verschil bijbetalen zeker?

Alvast bedankt!

Op hun website geven ze de mogelijke opties: http://www.airasia.com/gb/en/notice/stansted.html

Als je wilt herboeken, dan geven ze die optie (vertrek tot 15 mei). Volgens mij mag het een duurder ticket zijn, zolang het dezelfde prijsklasse is (iedere ticket heeft een bepaalde klasse, te zien aan een letter). Voor uitsluitsel even bellen met hun klantenservice dus (hun nummer in de UK: +44 (0)845 - 605 3333).

Succes!

Vliegen met Air Asia? We hadden drie maanden Azie gepland. Zelf georganiseerd. Boeken en betalen geen probleem. Keurig een extra verzekering afgesloten voor de bekende noodgevallen.
Twee dagen voor de reis krijgt mijn vrouw, totaal onverwacht, te maken met ongeneeslijke ziekte. Kanker in een ver gevorderd stadium; overlevingstijd waarschijnlijk drie maanden.
Ongelooflijk… hoe Air Asia en Travel Insurance reageren en spelen met de klant. Dit heeft mij dagen werk gekost en natuurlijk heel erg bezig gehouden en mijn zorgen nog extra opgevoerd. Nog steeds, na tientallen mails, heeft de verzekering haar werk niet gedaan. Schandelijk en onmenselijk.
Ik kan helaas alleen maar zeggen: het kan iedereen overkomen en daarom BOEK ZEKER NIET BIJ AIR ASIA EN EEN EXTRA VERZEKERING HEEFT GEEN ZIN. Op de Website ziet het er zo goed uit, Maar er zitten talloze addertjes onder het gras.
Ik kann ondertussen een roman schrijven over hun onacceptabel gedrag.