Ik zou graag ergens tussen juli en december met de TransMongolie Express willen reizen van Moskou door Mongolie na Beijing…
Dan zou ik paar dagen in Beijing willen verblijven en het Vredesplein bezoeken en de chinese muur lijkt me gaaf!..
En vanuit Beijing met de trein na Hanoi in Vietnam reizen om dan door te reizen in Vietnam, Laos,Cambodja, Thailand, en als het dan nog meezit wil ik graag Malaysie en Singapore meepakken om te bezoeken…
Mensen die er ervaring mee hebben en weten of dit mogelijk is in 3 maanden??
Ik ben nu op reis in Azie, heb vorige week toevallig 2 nederlanders gesproken die de Trans Mongolie express hebben gereisd en die vonden het serieus om te huilen! Zeer onconfortabel… Ze deden volgens mij wel 3e klas… ik weet niet wat jij van plan was! maar dan weet je dat!
Een maand per land geeft ruimte voor veel highlights zien op een relaxt tempo. Hoe meer kilometers en landen je in die 3 maanden propt, hoe meer tijd je in treinen, bussen en vliegtuigen zult doorbrengen, en hoe minder tijd ‘buiten’.
En hoe duurder het wordt, immers meer tickets nodig voor al die vervoermiddelen, en meer visa.
Hallo,
Geen idee of je al iets geboekt hebt, maar ik heb ongeveer hetzelfde plan.
Ik denk dat een bezoek aan al die landen wel heel krap wordt.
Ik zou graag begin okt willen vertrekken en eind dec weer terug naar huis.
Gr Ingrid