Transfer tussen beide vliegvelden in Buenos aires

Wat is de beste ( en goedkoopste) transfer mogelijkheid tussen de beide vliegvelden in Buenos Aires. Hoeveel tijd moet er voor een transfer tussen de vliegvelden gerekend worden.

Hi, als je met een goede taxi of remise gaat, kan dat variëren van 45 minuten tot 1,5-2 uur.
Met andere woorden, hangt heel erg af van de tijd dat je gaat. In de spits kan het namelijk lekker vast zitten. Maar normaliter dus een klein uurtje. Houd dus wel overal rekening mee!

Dank je voor je antwoord, weet je ook of er een bus direkt van het ene vliegveld naar het andere gaat?
Ik ga maar van het ergste uit en een overstap met wissel van het vliegveld van 2,5 uur zal ik maar vermeiden.

Ja ook een bus, maar geen ervaring mee, weet de tijden ook niet en de duur van de rit.
Hierbij de link. Is wel een bekende maatschappij.
http://www.tiendaleon.com/articulo/BEZEAEP/06-02-2017/
Succes!

Bedankt

Met welke maatschappij kom je aan en met welke vlieg je verder? Is het in 1 ticket geboekt? Aerolineas heeft een eigen (gratis) bus als je met hun aankomt en vertrekt.

Ik ben nog aan hektijken welke vlucht ik zal nemen. Het wordt een vlucht vanuit Europa, Zürich naar Ushuaia dus waarschijnlijk niet alles Aerolineas. Omdat de meeste een transfer hebben van het ene naar het andere vliegveld was ik erg benieuwd hoe ik dat het beste kan doen. De reis is in Dezember/Januari 17/18 dus ik heb nog even tijd om alles te regelen.

Pak dan een nachtje in Buenos Aires voor de zekerheid. Als je intercontinentale vlucht vertraging heeft, mis je je aansluitende vlucht en met een beetje pech ben je dan ook de rest van de binnenlandse vluchten kwijt (als die in 1 ticket zijn uitgegeven)!

KLM is overigens een SkyTeam lid, net als Aerolineas Argentinas. LATAM is OneWorld, net als bijvoorbeeld Lufthansa, altijd handig om rekening mee te houden en te kijken of ze geen “in 1” ticket aanbieden naar Ushuaia (zowel Aerolineas als LATAM vliegen op Ushuaia).

PS: Heet je toevallig Mildred?? :smiley: