Transfer eerder regelen van airport naar Bangkok.

we gaan half dec naarbangkok .moeten we transfer eerder regelen,of gewoon een taxi nemen op airport.en wat is het beste om een hotel vanaf hier te reserveren.twee dagen hotel hebben we al. is het moeilijk om een hotel in de kerstvakantie te krijgenen .welke binnen landse vluchtis het beste.bijv naar changmai .verder willen we naar pataya weet iemand een mooie hotel op de boulevaard van pataya .gr.fina

Ligt eraan. Zelf boek ik altijd via Greenwood en als ik dan het Prince Palace neem, heb ik vaak gratis transfer. Chiang-Mai: ik neem altijd de nachttrein, dus over vluchten moet je even wachten op anderen. Pattaya’s boulevard is nogal groot. Ik heb wel eens het Marriott bezocht. Erg luxe. Succes.

Van Bangkok naar Chiang Mai kan je met een van de lowcost-maatschappijen vliegen, NokAir (www.nokair.com; vanaf Bangkok Don Muang) of met AirAsia (www.airasia.com; vanaf Bangkok Suvarnabhumi).
Thai Airways vliegt deze route ook, maar zal duurder zijn dan bovenstaande maatschappijen.

Wil je echt naar Pattaya ? Er zijn veel leukere, andere strandbestemmingen in Thailand, maar das mijn mening…

Ik ben het met je eens, Dave. Er zijn veel fraaiere badplaatsen in Thailand dan Pattaya.