Goed…als ik Chaing Rai heb bezocht wil ik naar Koh Tao…
wat is de snelste, handigste en het goedkoopst om dit te doen?
nacht trein, vliegen?
en weet iemand hoe je vanaf bangkok naar Pattaya kan?
:vak01:alexandra
Goed…als ik Chaing Rai heb bezocht wil ik naar Koh Tao…
wat is de snelste, handigste en het goedkoopst om dit te doen?
nacht trein, vliegen?
en weet iemand hoe je vanaf bangkok naar Pattaya kan?
:vak01:alexandra
:chin: Hoi Alexandra,De snelste manier is altijd een vliegtuig nemen van Chiang rai naar bkk daarna bkk naar Koh Samui met bangkok airways(een vlucht van 1uur)dan van uit koh samui een boottripje doen van 2.5uur om aan te komen in uw KOH TAO*…Pattaya,Het beste wat je kunt doen =een metro trein nemen van Hua Lampong station naar Asoke station en overstappan naar de Sky-train die je zal brengen naar EKAMAI STATION!Waaruit je daar een bus kunt nemen naar Pattaya!je kunt ook eventueel een taxi nemen maar je bent dan wel heel lang onderweg!Sukhumvit road is een belangrijke verkeeras in Bangkok(stapsvoet rijden)prijs van taxi kan gauw oplopen naar 190bath,heb het al ondervonden!!!bkk naar pattaya =2.2uur rijden! ivb:koh-tao kun je surfen op www.on Koh-tao.com of voor hotelgegevens gaan naar:247siam.com…dit was het dan ,Alexandra! groetjes:georgrssiam.:dag:
Thanks :chin: is heel handig allemaal, dan toch maar vliegen idd, is toch makkelijker! ppff…wat een trip nog zeg om bij Pattaya te komen…maar goed ze zullen zien hoe en wat tot snel >>>