Momenteel verblijf ik in cambodja en volgende week vlieg
ik naar Bangkok.
Wat is de snelste manier om naar Ko Tao te gaan? Vliegen naar
Suratani en vandaar de boot nemen.
Ik hoor graag jullie adviezen.
Warme groeten uit Siem Reap
Momenteel verblijf ik in cambodja en volgende week vlieg
ik naar Bangkok.
Wat is de snelste manier om naar Ko Tao te gaan? Vliegen naar
Suratani en vandaar de boot nemen.
Ik hoor graag jullie adviezen.
Warme groeten uit Siem Reap
Hallo,
Je kan met Bangkok Airways naar Koh Samui vliegen en dan met de boot naar Koh Tao.
Ze vliegen zo’n 15 keer per dag.
Je kunt ook met Airasia vliegen naar Surrathani en dan de boot nemen maar je hebt kans dat die 2 dingen niet op elkaar gaan aansluiten de boot en het vliegtuig dus.
Kan dat zijn Moira dat de verbinding met de boot van Koh Samui naar Koh Tao 2uur en 30 minuten bedraagt?plastiek.
Hallo,
Ja de boot tocht duurt 2 uur en 30 minuten ongeveer.
Hij maakt 1 stop op Koh Phangan.
Ik denk zoals Moira al aangaf, dat vliegen naar Koh Samui en vervolgens de ferry naar Koh Tao te nemen de snelste optie is. En misschien ook wel de beste, omdat eerst de nachtrein naar Surat Thani om van daaruit met de bus naar de plaats Chumphon (uit mijn hoofd) en dan nog is de ferry naar Koh Toa nemen erg vermoeiend is
Je kunt wel met de boot van Surathani naar Koh Tao maar die gaat volgens mij alleen heel vroeg in de ochtend. Ik weet wel dat Lomprayah er niet vandaan vaart.
Ik zal blij zijn dat er andere vliegtuigmaatschappijen op Koh Samui gaan landen,want Bangkok Airways vind ik toch langs de duure kant,Moira!!ikzelf heb 2 jaar geleden over land en een boottocht genomen naar Koh Samui,ditwel om kosten te besparen!!correct:vliegtuig+boot de rapste manier om daar te geraken!!mbg:plastiek.
Hoi,
Er vertrekt een boot vanaf Koh Samui om 12.30 en 13.30 dat ik weet: http://www.thailandday.com/Boattransfer/kotao.html
Ik vloog afgelopen jaar vanaf Chang Mai naar Koh Samui. Ik moest alleen toen een nachtje blijven wegens ongelukkige tijden. Dit moet vanaf BKK geen probleem zijn lijkt me.
De transfer vanaf vliegveld naar de pier / ‘haven’ is in een uurtje te doen.
Om een voorbeeld te geven…ik land dit jaar om 11.00 uur en haal dan makkelijk de boot naar Koh Tao van 13.30. Vaartijd zoals boven aangegeven klopt
Hallo,
Ik denk niet dat er een ander op gaat vliegen. Dit omdat het vliegveld van Bangkok Airways. Thai Airways vliegt er ook op maar die is nog veel duurder. Airasia wil er wel op vliegen maar krijgt geen toesteming omdat dan Bangkok Airways als zijn inkomsten kwijt raakt.
Ik heb horen zeggen dat ze een nieuw vliegveld gingen uit te grond stamppen,ik kan “abuis” zijn maar heeft Dave dat niet gezegd een tijdje geleden?Kan me vergissen,maar het gaat erom dat bangkok airways veel te duur is met zijn prijzen,vind je ook niet Moira???mbg:g.s
Hallo,
Ikzelf vind het nog wel meevallen je betaald 100 euro voor een retour.
Ja maar een nieuw vliegveld hoeft nog niet te betekenen dat er meer maatschappijen op mogen vliegen. Wel apart als ze wat nieuws zouden bouwen want het vliegveld ziet er nog onwijs goed uit en de winkelstraat die er ligt is volgens mij onwijs nieuw.
Dat weet ik Moira,maar als je 2tickets moet kopen zit je al aan 200euro,Ik zelf ben content om over land&zee te gaan,maaar ik heb een luie vriendin(soms)ha ha ha*Maar alle gekheid op een stokje,het zou is goed zijn dat ze(bangkok airways)wat meer concurentie heeft op dit eiland.mbg:g.s
Ikzelf kom meer op koh tao naar op koh samui dus dan nemen wij mijn man en ik toch vaak de trein naar chumphon en dan de boot. Maar wij hebben inderdaad 200 euro betaald retour voor 2 personen. Ik vind dat ook nog wel te doen. Tuurlijk is Airasia veel goedkoper maar ik denk dat het politieke spel dar nog wel jaren gespeeld gaat worden.
Daar zit waarheid in Moira,touw trekkerrij zoals ze dat in vlaanderen zeggen!!Ik weet dat dit een thaiforum is Moira,maar ff iets anders(airport tax luang??)"Een heel kort zinnetje"groetjes;g.s
sorry snap effe niet wat je bedoelt?
Ik zal je een pm sturen!!g.s
Erg bedankt voor jullie snelle reacties.
Momenteel zit ik in Cambodja en vanwege het slechte weer is de internetverbinding slecht. Ik word dus steeds van de website van Bangkokairways afgegooid.
Maar ik weet nu heel goed wat de mogelijkheden zijn.
groeten van Betty
Kan er van meespreken,Boegema!!Dikwijls als ik aan het chatten ben met mijn vriendin,en het regend ginderachter(Praibung)dan vallen de internet verbindingen uit.O ja gisteren raasde er een storm afkomstig van Vietnam,door praibung!!Met resultaat een gedeelde van het huis is weggevlogen(dak)zal weer in mijn geldbeugel kunnen gaan!! groetjes:georgessiam.