Transfer AEP EZE geregeld door airline?

Hi,

Bij Aerolinas Arg. heb ik een ticket van Bariloche naar Ushuaia geboekt, de vlucht gaat via BsAs.
Uiteraard wist ik dat ik moest overstappen, maar kom er zojuist achter dat ik ook van luchthaven moet wisselen. Mag ik dan aannemen dat die transfer geregeld wordt of moet ik dat donderdagnacht zelf uitzoeken? Kom om 4.48 aan op AEP en vertrek om 8.40 van EZE (lekkere tijden ook :-))

Hoop dat jullie hier iets van weten, met dit soort zaken is het toch lastig als je geen spaans spreekt.

Omdat beide vlucht op hetzelfde ticket zijn geboekt door Aerolineas, heb je recht op hun (gratis) transferservice. Vraag er even naar bij de balie bij het inchecken in Bariloche, of anders bij aankomst op Aeroparque aan iemand van Aerolineas Argentinas. Ze spreken over het algemeen ook (redelijk) Engels, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Let ook op dat als je eerste deel van de vlucht vertraagd is, het wel eens lastig zou kunnen worden om de volgende vlucht vanaf EZE te halen. Mocht het onmogelijk worden, dan is Aerolineas verplicht een oplossing voor je te vinden. En mocht dat niet meer op dezelfde dag lukken, dan moeten zij ook onderkomen voor je regelen, plus een vergoeding/regelen van transfers. Je moet hier echt heel duidelijk in zijn en op je strepen gaan staan, want uiteraard proberen ze er vaak onderuit te komen en zullen dus zelf niets zeggen.

Bedankt voor je rappe reactie.
Ben nu toch wel gerustgesteld en indien nodig zal ik zeker op mijn strepen gaan staan. Met handen en voeten kom ik zelfs im het Spaans een heel eind