Trans Siberie / Trans Mongolie / Peking Express

Hallo,

Ik ben een man (34 jaar) en al een paar jaar heb ik het idee om eens de Trans Sebirie/Mongolie Express te beleven. Inderdaad, te beleven! Het lijkt me een schitterende reis, die je ooit eenmaal gemaakt moet hebben.

Helaas hebben vrienden geen zin om zo’n reis te maken en/of hebben (kleine) kinderen…Ik ben dan ook op zoek naar één of meerdere reisgenoten die deze reis ook willen maken.

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar

[ul]
[li]de Trans Mongolie Express: ⭐ Transmongolië Express: Routes, kosten, planning & advies of[/li][li]de Peking Express: http://www.tiaratours.nl/reizen/trans-siberie-express-comfort/peking-express/reis[/li][/ul]
Mochten er geïnteresseerden zijn of iemand een andere goede suggestie hebben, dan hoor ik het graag!

Groeten Marcel

he Marcel,

ik heb net mijn offerte binnen, ik vertrek 6 mei, dus ik ga heel gauw boeken,
i.v.m visums, ik had een paar dagen terug ook een oproepje geplaatst waar ik wat meer over mezelf vertel,

mijn reis gaat via Düsseldorf, sint Petersburg, Moskou, Mongolië (2 weken), Datong en Peking, in China ga ik 30 rondtrekken, uiteraard kan er nog wat veranderd worden,

laat wat horen zou ik zeggen,

laters Ricky

Ha Ricky,

6 Mei is wat aan de vroege kant voor mij, mede omdat ik momenteel ook druk bezig ben met een andere baan en kan dan moeilijk direct op vakantie gaan…
Zelf wil ik ergens in augustus/september of misschien oktober gaan. Je hebt overigens wel een mooie reis in het vooruitzicht! Mag ik vragen waar je de Trans Mongolie geboekt heb??

Marcel

ja klopt, 6 mei is inderdaad wat aan de vroege kant, maar ik zit niet gebonden aan een baan, en als het dan in me hoofd zit, zit het ook niet in me reet zeg maar, het is een start voor een jaartje backpacken.

ik ga boeken bij tiara tours, mooie website en een mooie brochure, zaterdag had ik via de site een offerte aangevraagd (ma-vr geopend) gistermiddag werd ik gebeld voor wat aanvullende informatie en vandaag rond 12 uur kreeg ik het hele programma met tijden en de prijs, toen ik ze aan de telefoon sprak werd me duidelijk dat alles mogelijk is,

de prijs viel me erg mee, het zal ongetwijfeld goedkoper kunnen, maar nu is alles precies zo geregeld zoals ik het wil, als je nog meer vragen beantwoord ik ze graag, maar ik ben ook maar een leek,

vriendelijke groet

Hoi Marcel,

Ik kom toevallig jouw oproep tegen maar ik was daar niet speciaal naar op zoek. Ik heb vorig jaar die reis gemaakt: Begonnen in Moskou en dan via Irkoetsl Ulaan Bataar naar China.
Ik heb die reis gedaan bij Eurocult. Ik maak daar regelmatig gebruik van.
Die reis kostte me bijna 1900 euro. Het is een belevenis die je een ander mens maakt. De mensen in Mongolie en China zijn ongelooflijk.
Suk6 met de organisatie ervan.

Met vr. groet,

Wim

dan is tiara tours wel goedkoper

Thnx voor de info heren!

Zal me er eens verder in verdiepen.