Trans Mongolie express

Ik heb plannen om in februari 2008 in ongeveer 1 maand de route van de trans mongolie express te gaan doen. Dit met een aantal langere stops onderweg uiteraard om rustig te kunnen rondkijken in de verschillende gebieden.

Nu ben ik voor deze reis op zoek naar een reisgenootje (m/v) die dezelfde plannen heeft als mij, want alleen is de reis net te riskant vind ik.

Laat maar horen.

Groeten,

Frans

Hi Frans,
Wat maakt in jou beleving de trip met de Trans Mongolië Express te riskant…?
Op dit moment reist een vriendin/ex-collega in die regionen alleen rond.
Het is -volgens mij- haar 1e verre trip waarvoor ze -voor zover ik weet- alleen het vliegticket naar Moskou en het TMEtreinkaartje vanuit Nederland vóór vertrek geregeld heeft …de rest doet ze op de bonnefooi.
Ze houd af en toe een blog bij en ik heb niet de indruk dat ze het eng vind of dat het eng is.
Indien je blog-lees-interesse hebt kan ik jou haar blogadres in een pm toesturen!
Anyway…, 'kwens ik je veel plezier met de voorpret en sucses met het vinden van een reisgezel!

Oh In sommige steden in Rusland is het nogal crimineel zullen we maar zeggen en alleen is maar alleen, me z’n tweeen sta je veel sterker!
Verder weet ik het niet maar wil gewoon niet alleen. Eventueel heb ik wel interesse in de weblog van je collega.

gr.
Frans