ik ben van plan om half september met de Trans Mongolië Express naar Being te reizen, met diverse tussenstops. Daarna reis ik door naar het zuiden van China, Laos en Cambodja en … Heb in totaal 3 maanden vakantie. Is er iemand die ook in deze periode deze geweldige treinreis gaat maken en het leuk vindt om samen te reizen?
Dan hoor ik graag van je?
Ik heb deze reis ook in de planning staan, maar pas in 2010. Erg jammer…
Welke tussenstops had je in gedachten? Ik heb al het een en ander bij elkaar gespeurd. Als je wat wil weten dan hoor ik het wel.
Ik zit ook plannen te maken om na de zomer een rondreis te gaan maken, met als start de Trans Mongolië Express. Lijkt me leuker om dit niet alleen te hoeven doen. Alleen denk ik dat half september net iets te kort dag is voor mij, maar wie weer kunnen we wat ideeën uitwisselen!
Dat klopt. Dat heeft te maken met het ideeen op doen, maar vooral met het werk. Langer dan een paar weken weg moet natuurlijk wel even in overleg
November… dan is het al vroeg donker en zie je weinig denk ik. Al heb ik ergens verhalen gelezen dat een reis door de sneeuw ook wel zijn charmes heeft. Weet je dat je vanuit Ulan Bator een achtdaagse tour door de Gobiwoestijn kunt maken? Die kan in verband met de temperaruur tot uiterlijk ergens in oktober geloof ik. Vandaar dat ik de plannen op zomer 2010 heb gezet. Maar er is nog niets zeker.