traditionele dorpjes etc. dagtrip Pemuteran - Ubud e.o.

Van Pemuteran naar Ubud gaan wij een dagtrip maken, wat zijn leuke bezienswaardigheden onderweg of in de omgeving ( wat mogelijk is binnen deze dagtrip). Welk (e) traditioneel dorp/ villages (en) is/ zijn het meest aan te raden?
Ik had gelezen over Batuan, Sidemen, Penglipuran.
Verder willen we de rijstterrassen van Jatiluwih bekijken, zijn er verder nog specifieke dingen die we niet moeten missen tijdens de dagtrip?
( We gaan een paar dagen daarvoor van de luchthaven naar Lovina, ligt hier nog iets op de route?)

Hallo …,

Lovina heeft geen luchthaven en de dorpjes die jezelf al schreef + de reisterassen zijn de moeite waard voor een dagtrip. Meer zou ik zeker niet doen.

1 like

Het ging om de route van de luchthaven ( DPS) naar Lovina… op de dag dat we in Bali aankomen…

Kom je na een lange vliegreis op Bali ,dan ben je tevreden als je op je eindbestemming bent. De route naar Lovina is erg mooi bij helder weer,!!! anders zou je de kust route kunnen nemen. Wat je ook beslist het is allemaal de moeite waard.
Sorry ik had erover heen gelezen.

Veel plezier

Bedankt, zal wel lukken…
Overigens hebben we ook geen ( hele) lange vlucht achter de rug, we komen alleen van Kuala Lumpur… ( daarvoor zijn we in Sumatra en geen aansluitende vluchten dus maar 1 nacht vlakbij de luchthaven in KL geboekt en daarna door naar Bali). We hebben er zin in…

En terecht…