19 dagen Bali november

Hallo allemaal

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een logische volgorde van reizen want heb het een en ander hier gelezen over het verkeer

Wij willen vanaf 1 november 19 dagen gaan reizen over bali,

Eerst willen we ff bijkomen van de vlucht aan een strand, dacht zelf aan jimbaran maarwanneer ienand betere optie heeft hoor ik het graag

Daarna naar de volgende plaatsen

Ubud ( 5 nachten ongeveer)
Lovina ( 2 a 3 nachten)
Pemuteran
Amed ( 2a3 nachten)
En afsluiter nusa dua weer jimbaran
Wat is de beste volgorde dacht zelf

Jimbaran- ubud- Pemuteran -lovina- amed en dan weer terug richting vliegveld voor paar dagen strand in die omgeving

Groetjes angelique

Nusa Dua zou ik niet doen, maar verder prima plan!

Oke top en is het wel logisch om van Pemuteran naar amed te gaan?

Met eigen vervoer geen probleem.

Wij willen reizen met auto met chauffeur

Dan is je route echt geen probleem.

Op dit forum staan veel namen en telefoonnummers van chauffeurs, en je hotel kan je ook helpen.

Super bedankt!! Tips altijd welkom en ik ga nog kijken naar de tips van chauffeur

Wij willen ook naar sekumpul waterfalls, iemand daar ervaring? Zag goede recensies…

Hallo angel,

Wat wil je vooral doen op Bali? Lovina/pemutaran/Ahmed allen uitval basis voor duiken/snorkelen.

Wij vonden 2 nachten in lovina meer dan voldoende, op de volle dag snorkelen bij menjangan(nabij pemutaran) Laatste dag in ochtend de dolfijnentrip en die dag door richting het oosten van Bali. Persoonlijk vonden wij lovina helemaal niks, gevoel van opdringerige/onbeleefde verkopers, wat we op de rest van Bali niet hebben ervaren.

Goede keuze van 5 nachten Ubud! Erg leuke plaats, scooter huren en de omgeving verkennen! O ja klein kaartje en richtingsgevoel mee is handig.

Heb je overwogen om naar gili te gaan? Ff lekker aantal dagen lekker niks, en als je gezellig drankje wil doen is er voldoende aanbod. Goede weet hierbij, zee kan ruw zijn, dan is het 1.5 uur stuiteren…

Ubud zeker een strak plan! Daar hebben wij het super gehad, ook Amed vonden we mooi, niet super toeristisch. We zijn daar met een traditionele visser de zee op geweest in alle vroegte, erg gaaf!
Lovina hebben wij ook als minder ervaren, erg toeristisch en mensen zijn opdringerig.

Een Gili zou je idd ‘moeten’ overwegen, wij hebben op Gili Meno gezeten, de middel grootste. Niet zo druk, het grootste eiland Trawangan is groter en vol met uitgaansgelegenheden, dat trok ons niet zo.
Op de Gili’s kun je echt relaxen en genieten van prachtige uitzichten en de blauwe zee rondom.