Beste reizigers!
Nu krijgen mijn plannen contouren en daarmee worden ook de beperkingen zichtbaar. ![]()
Dit betekent dat ik maar 3 volle dagen in Salta zal hebben (exclusief aankomst- en vertrekdag, waarop ik Salta zelf kan verkennen).
Die 3 dagen bieden natuurlijk weinig flexibiliteit en willen goed besteed zijn
Vandaar dat ik ook al in te voren dagtrips naar een aantal ‘highlights’ in de omgeving wil gaan plannen (is eigenlijk helemaal niets voor mij. Maar als ik toch al zo een lange reis naar Salta onderneem, dan wil ik niet door slechte timing amper iets ervaren van de omgeving. En een eigen auto huren hoort helaas niet tot de opties, wat het natuurlijk veel makkelijker zou maken.)
Vandaar hier de vraag:
Kan iemand van jullie één (van de vele) tour operators in Salta aanbevelen (waarmee ik dan de omgeving verken binnen georganiseerde dag-trips)?
(N.B.: Zowel Típica Reizen van Flipsen, alsook Heart of Argentina van Jan zien er goed uit. Maar heeeeeelaas zoek ik dus meer ‘standaard’. Dagtrips, waar ik gewoon bij aan kan sluiten, maar die wél precies op die dagen plaatsvinden dat ik ‘toevallig’ in Salta ben. Ja ja, …)
Groeten! desiree