Tour Cambodja met vertrek en aankomst Bangkok

Hoi, ik zou graag een tour maken in Cambodja van ongeveer 7 dagen. Vertrekken van in Bangkok en terug aankomen in Bangkok, begin maart.
Heeft iemand info waar ik zo een tour kan boeken ?
Bedankt.

Wanneer je daar veel geld voor over hebt, dan zou je bouwvoorbeeld bouwstenen van cambodjaonline kunnen kiezen of een tour van greenwoodtravel of cambodia-travelpartner (zie google).

Maar je kunt GIGANTISCH veel geld besparen door alles zelf te regelen. In ieder hotel/guesthouse kunnen ze bussen/taxi’s, dagexcursies voor je regelen voor een fractie van de prijs…

Dus zelf bijvoorbeeld de bus vanuit Bangkok:

Of een vliegen met AirAsia, Bangkok Airways of Cambdia Angkor Air. Vaak een kwestie van hoe vroeger je boekt, des te goedkoper.
Let op dat AirAsia vanaf het DMK vliegveld gebruikt en andere airlines het nieuwe BKK.

Hotels/guesthouses zijn eenvoudig te boeken op bijvoorbeeld agoda of booking.com en hoeven gemiddeld niet meer dan $20 te kosten, met ontbijt. Vooral in Siem Reap is een gigantisch aanbod. Maar je kunt ook voor een paar dollar in een hostel of voor veel meer in een resort.

Ter indicatie, een dagtour met Tuk tuks in Siem Reap is $12 a $15, tot hooguit $25 wanneer je ook verder weg gelegen tempels bezoekt.
En her en der entree, zoals voor de tempels een pasje voor 1 of meerdere dagen.

Johan

Bedankt Johan.

Heb je goede adressen van guesthouses in Siem Reap ?

Er gaan dagelijks bussen vanaf het Victory monument naar de grens met Cambodja. hou wel rekening met een reistijd van zeker 6 uur.
Ook is het mogelijk bij diverse organisaties een prive chauffeur te huren, deze doet er zo’n 4 uur over. Stukken meer comfort, maar je betaald al snel €50.-

Wat betreft de tours zou je ter orientatie eens kunnen kijken bij bijvoorbeeld Greenwood. Die bieden volgens mij ook tours aan vanuit BKK.