Topic voor opvang heimwee hebbende farang

goedemorgen,

gister weer thuisgekomen van maand bij mijn thaise vriendin.
de 2e keer dit jaar…nu 6 mnd weer wachten tot ze deze kant op komt.
ik vind dat we een topic moeten openen om alle farang te 'ondersteunen’bij thuiskomst hehe…
verhalen uitwisselen enzo…
gatver ik heb vreselijke heimwee terug…
hebben meer mensen hier last van…?
die temperaturen,de mensen,het heerlijke eten,en natuurlijk de liefde…
wat is nl dan ontzettend saai…en stil

zucht en een snikje
krap

jeroen:chin:

Kan er van mee spreken,Joenie!Ben ook al een 10tal dagen terug uit Thailand en kan nog steeds mijne draai niet vinden in het dagelijkse leven hier in Belgie!
Zal blij zijn dat ik in september terug kan vertrekken naar Thailand.
gegroet:georgessiam.

Hier een berichtje uit Bulgarije, dit reisje van 7 dagen heb ik geboekt op aanraden van mijn therapeut, ik kon het niet bolwerken tot december…

Ik moet zeggen: Het is een aardig paardenmiddel :teeth:, het echte medicijn komt dus pas aan het eind van het jaar…

Hans.

:chin:Alweer 10 dagen wat vliegt de tijd Als ik vertrek van af BKK pink ik altijd al een traantje weg en de eerste dagen dat ik weer in de lage landen ben ben ik niet echt te genieten HEIMWEE ik dacht altijd dat dat iets was voor kleine kinderen
groetjes:THAILAND::cambodia:

heimwee…heim = thuis en wee = pijn.
Verlangen naar huis.

Wat jullie hebben is ThaiWee…da’s veel erger, verslavend en zonder langdurige therapie ter plaatse niet te genezen. lol2

Opgepast, in het Europese klimaat kan dit chronisch worden…lol2

ahh wat een leuke reacties.
ik dacht al,ben vast niet de enige…
hopen maar dat het nog een beetje zomer wordt in nederland
dan valt de thaiwee misschien nog een beetje mee
dromen van vd toekomst! in bangkok

jeroen:dag::chin: sawatdee krap

Er moeten meer reacties komen op dit onderwerp!

Waarom ik dit vind? Wellicht kunnen we dan onze volgende vakantie laten vergoeden door het ziekenfonds ???
:vak02:

Hans.

Daar sluit ik me geheel bij aan !!! Het is iedere keer hetzelfde liedje als ik terugkom heb ik zoveel heimwee dat het weken duurt voor ik mijn draai weer heb gevonden in NL

Mijn vriendin heeft al heimwee naar Nederland. Ze vindt de hitte in Bangkok maar niks lol

Bijna een week terug uit bangkok.
goh wat mis ik het…
mijn liefje,het eten,de temperatuur…alles!
ben niet echt ‘aanwezig’ op mijn werk…zucht…

jeroen:zon02::chin:

Ook ik heb het gehele jaar door last van thaiwee, behalve de weken dat ik in thailand ben uiteraard

kunnen ze deze ook noteren bij het ziekenfonds lol2

Haha ik ken dat mijn vrouw heeft hetzelfde ze woont vanaf 18-01-2011 hier en het bevalt haar prima. Als een echte Nederlandse loopt ze al te klagen bij 26 graden pfff het is warm lol2lol2lol2lol2

Een vriend van het werk gaat ook deze maand naar Thailand,is dat balen zeg!
Ik wordt er dagdagelijks aan herinderd,dat de persoon in questie naar Thailand op vakantie gaat!! “bahhh,het leven is niet eerlijk”!!
Zal echt blij zijn dat ik in september terug kan gaan naar het land van de glimlach!

:chin:Georges nog minder dan 2 maanden dan is het alweer september nog even vol houden.:thailand::cambodia:

Ik geloof dat ik een beetje uit de boot val; in December mag ik weer een paar weekjes naar Nederland.
Ben altijd weer blij als ik thuis kom, zeker na de kou in Nederland.

Ik ben nu 2 dagen terug en niet te genieten, heb Thaiwee en ben zwaar depri,haha!!

Het enige positieve is dat ik november weer ga boeken voor zomer 2012.

Wat is dat toch met Thailand…?? Ik stap ook iedere keer weer huilend het vliegtuig in als ik naar huis ga. Dus ik snap jullie helemaal. Over zes weken ga ik gelukkig weer jihoeeeee !!

Of dit echt helpt weet ik niet (misschien wordt de Thaiwee alleen maar groter) maar proberen kan altijd.

Wij wonen sinds mei 2011 op Koh Samui. Dus als je af en toe wat over het ‘dagelijkse leven in Thailand’ wil lezen kan dat hier http://thuisinthailand.com

Het is een beetje 50/50 maar alle beetjes helpen :smiley:

:dag: