hey Lieke ,
dat snorkelen aldaar vergeet ik dan maar …gezien …ik niet tot de meest
warmbloedige hoor …
kam kim island blijft me wel aanspreken … hoe lang is dat varen ??? en is
er een redelijke frequentie van heen/weer -vaarten ?
dank,
geert,
hey Lieke ,
dat snorkelen aldaar vergeet ik dan maar …gezien …ik niet tot de meest
warmbloedige hoor …
kam kim island blijft me wel aanspreken … hoe lang is dat varen ??? en is
er een redelijke frequentie van heen/weer -vaarten ?
dank,
geert,
Ik heb als het goed is Phu Quoc eiland nog niet voorbij zien komen in de top 5.
Ik heb nog geen top 5…maar Phu Quoc eiland komt er zeker in voor…Hagelwitte stranden, prachtige palmen en kristalhelder water, het is eerder regel dan uitzondering op Phu Quoc eiland. zucht
Hallo Geert,
Sorry dat ik zo laat reageer, ik had je vraag niet gezien.
Het eilandje is maar een klein stukje varen (ik denk ongeveer 15 minuten) en de boot gaat gewoon heen en weer (wij zijn gewoon naar de kade gegaan en hebben naar de boot naar cam Kim gevraagd, we hoefden alleen te wachten op het in en uitladen van brommertjes)
Groetjes Lieke
Ah, dit topic is precies wat ik zocht. In maart ga ik 74 dagen backpacken, mijn startpunt is Hanoi en ik vlieg terug vanaf Bangkok. Het lijkt lang, maar om alles te zien is het echt veel te kort… Keuzes maken dus!
Hallo Steffie,
Ben blij dat je via dit topic veel informatie hebt kunnen halen voor je vakantie.
Wil nog eventueel nog wat meer informatie krijgen, laat het even weten.
gr,
Ton.
Een liefhebber van de noordelijke helft (beste reistijd april/mei):
Halong Bay vind ik net iets te toeristisch.
Saigon iets te modern, te heet en lawaaiig. Vermoeiend om lang te blijven, dan zit ik liever in Can Tho voor de Mekong,
Johan
Mijn top 5, alhoewel dat eigenlijk niet mogelijk is. De dingen die ik bezocht/gedaan zijn allemaal uiteenlopend, dus niet met elkaar te vergelijken. Dus ik maak er een must-do-lijstje van:
Eigenlijk wil ik HCMC er ook nog bijzetten omdat dat een verrassende stad is. Veel meer te bieden dan dat je in eerste instantie zou denken.
In de Mekong ben ik, denk ik, op de verkeerde locatie geweest. Heb niet de ervaringen die van andere lees. Wel bijzonder, maar geen hoogtepunt.
Kleine toevoeging; als ik mijn trip over zou mogen doen (dat kan natuurlijk altijd), dan zou ik een scooter/motor kopen en alles op dat ding doen! Veel meer vrijheid, je ziet veel meer en je voelt je meer één van hen…
Johan
De mijne eind april !!!
Ik ben maar kort in Vietnam geweest en ga zeker nog eens terug!
Ik maak er een top 3 van.
Ik ga zeker nog eens terug en dan vooral voor noord-Vietnam en Hoi An.