Tokyo en Kyoto

Vanaf januari gaan mijn vriend en ik 5 maanden backpacken in Azie.
Zo rond mei willen we 3 weken naar Japan.
Het plan is om vanuit Thailand een retourtje Tokyo te boeken.
Verder geen railpass maar alleen een retourtje tussen 2 steden.

We willen naar Tokyo en Kyoto en van daaruit nog wat dagtripjes naar in de buurt gelegen stadjes maken.

Weet iemand wat goedkopere overnachtingsplekken in Tokyo en Kyoto. Wel prive 2 persoonskamer maar hoeft niet groot. Ik kan zelf niet echt dingen vinden onder de 45 euro per nacht. Is het wel mogelijk om goedkoper te overnachting??

Verder heeft iemand tips wat echte must see dingen zijn bij onze plannen??

Alvast bedankt voor de tips.

Susie,

waarom niet een ticket naar Tokyo (Narita = NRT) en terug via Osaka (Kansai internal airport = KIX).

Je kunt dat starten in Tokyo en eindigen in Kyoto

Tokyo - Kyoto is 2 1/2 uur met de trein, vanaf Kyoto naar Kansai international airport is slechts een uurtje.

Voor prive kamers die niet al te duur zijn, kun je kijken op www.hostelworld.com
of de bekende business hotels reserveren (zoek maar eens op posts van Gejo01).

vr.gr. Ton

Let wel op dat de prijzen van de hostels per persoon zijn en van de hotelketens (als Toyoko-inn) per kamer. De prijzen voor een privékamer voor 2 personen in een hostel (gem. ± € 32,-) is dan gelijk aan die van een 2-persoonskamer in Toyoko-inn (gem. ± ¥ 8000,- = ± € 65,- incl. taks) maar dan heb je wel een eigen badkamer en toilet (in plaats van gedeeld), een Japans ontbijt etc.