Toestemming gevraagd om een topic aan te maken over een site

Omdat ik me kan voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt wanneer er zomaar topics gemaakt worden over andere websites (zeker als er ook een commercieel belang bij is), vraag ik bij dezen eerst toestemming ervoor en leg ik uit waarom ik denk dat het wel interessant is voor de leden.

De website is http://www.ticketvlieg.nl/

Als reisliefhebber vind ik het oriënteren op een nieuwe reis bijna net zo leuk als het daadwerkelijk vertrekken. Het viel me op dat dit met de meeste vliegticketsites praktisch onmogelijk was, aangezien je nergens een overzicht hebt met de laagste prijzen naar alle bestemmingen en ook niet kon zien waar je voor bedrag x allemaal naar toe kan gaan. Je moet meestal de bestemming en datum kiezen en vervolgens vaak nog even wachten om de prijs te krijgen. Het is vaak ook onduidelijk of er lagere prijzen beschikbaar zijn en de aanbiedingenpagina’s blijven beperkt tot de paar populairste bestemmingen. Hierdoor ben ik hard aan de slag gegaan met eigen vliegticketvergelijker waarbij je direct door alle bestemmingen kan bladeren, met de prijzen erbij en heel snel kan zoeken op plaats, land, werelddeel en prijs. De resultaten worden aangepast terwijl je typt, dus binnen enkele seconden heb je alles al gevonden.

Daarnaast ben ik een actie gestart voor 3FM Serious Request, waarbij ik 50% van de opbrengsten van deze week(tm 24 december) doneer aan Giro 661, ten behoeve aan de stille kindeslachtoffers van aids. Voor diegene die de tickets aanschaft verandert het uiteraard niks, behalve dat er nu een paar euro’s naar het goede doel gaan.

Mocht ik een topic mogen aanmaken, waar kan ik deze dan het best plaatsen? Het laatste reisnieuws(de site is eind deze week gelanceerd) of Reiscafé?

Hoi Reislijst!

Doorgaans is het inderdaad niet de bedoeling om reclametopics te openen, maar als je het bij één topic laat, zien we het door de vingers. :wink:

Het Reiscafé is daarvoor een geschikte plek.

Andere manier om je site gratis onder de aandacht te brengen kun je vinden via Gratis promotie op Wereldwijzer Reisforums. Hierna kun je altijd nog adverteeropties overwegen.

Succes met je nieuwe site,
Jurjen