vliegticketssite waarin je gemakkelijk kunt ingeven ...beste deals automatisch verwittigd

Ik zou graag volgend jaar op reis gaan naar Lima en terug reizen via Rio.
Weten jullie of er een site bestaat waarin ik de verschillende vluchten kan ingeven, de goedkoopste vertrekpunt weergeeft (Belgie, Nederland, Duitsland enz)
en dat er een berichtje verstuurt wordt wanneer er een goede deal is? volgens mij heb ik daarover eens info gelezen.
Alvast bedankt voor de moeite
Gino

Hoi Gino,
Gewoonlijk vergelijk ik mijn vliegtickets op deze vergelijkingswebsite
alsook deze

Super merci, cheaptickets kon ik al maar diene andere nog niet, ik ga hem direct eens uittesten groetjes

Ik weet van een hollander in Thailand dat de maatschappij waar hij altijd mee vliegt, hem een bericht stuurt als er een aanbieding is. Dus, vaste klanten kunnen hier hun voordeel mee doen.

Daar zal stimi veel voordeel van hebben als hij naar Lima wil vliegen en via Rio weer terug…

De informatie die ik geef, komt erop neer dat je als vaste klant bij een Mij. op een bepaalde service kan rekenen, zoals dat gewoon is in een marktgerichte maatschappij. Of dat hier het geval ik kan alleen stimi beoordelen, lijkt mij.

Goeie, Bedankt voor de info. Hier was ik ook naar opzoek!

Ook bij Skyscanner kun je alerts instellen, maarrrr: reken je niet rijk. Dit soort sites zijn geen filantropische instellingen ofzo. Daarbij geven ze nooit echt alle mogelijkheden qua vluchten en airlines. Er komt heel wat bij kijken om het goedkoopste ticket te boeken. Hiervoor moet je echt wel ietjes meer doen dan lui in je stoel hangen en wachten op een mailtje…