Hoe vind ik een vlucht naar gelijk waar?

Zoals vandaag, en meerdere keren, stond ik op en had ik het idee om snel een vluchtje te zoeken en er eens helemaal snel tussenuit te knijpen.

Ik ging morgen terugkeren en een foto sturen van op de bestemming naar mijn vrouw, die ging daar mee kunnen lachen.
Maar na meer dan een uur op mijn gsm in bed allerlei apps en zoekmachines te hebben overlopen gaf ik het op.

Bestaat er een zoekmachine, app of dergelijk om gewoon een vlucht te kunnen opzoeken naar gelijk waar?

Zodat je dan enkel kostprijs en data kan instellen.

• Updated - - -

PS Want vandaag heb ik een vakantiedag maar maandag terug werken dus heb ik drie dagen die ik kan vullen.

Zo´n 5-6 jaren geleden was het nog mogelijk om voor 30-40€ retour vanuit Charleroi met Ryanair te vliegen maar die dagen zijn helaas voorbij.
Zo ben ik eens naar Venetie en Milaan geweest voor een dagtrip (´s ochtends vertrekken en ´s avonds terug) aan die prijzen.

Je zou Genius Flight kunnen proberen.

1 like

Bedankt voor de tip :cheer:

Ik zag vanmiddag toevallig op www.tix.nl dat je daar op budget een vliegtiket kunt zoeken! Succes!

Via Wereldwijzer app

Vaak als je flexibel ben kwa datum kan je echt nog wel goedkoop vliegen. Zie geregeld deals voorbij komen voor 80 euro inclusief hotel.

Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

Op van die 1 dag actie sites zoals travelbird?

Je zou ook eens kunnen kijken op www.lastminute.nl , www.weekendjeweg.nl of bij de promoties van Jetairfly.

Via Wereldwijzer app

Ik gebruik regelmatig de zoekmachine skyscanner om goedkope tickets op te sporen !
Moet je ook maar eens proberen misirlou