Graag zou ik het laatste nieuws willen horen over plannen voor de toekomst van wereldwijzer reisforums.
Een tijdje geleden was het een hot topic, mede omdat velen (waaronder ikzelf) WW een warm hart toedragen.
Ik vind hier echter niets meer van terug, dat hoeft ook niet, omdat er naar mijn mening genoeg discussie was,
en er zeker veel input was waar de verantwoordelijke mensen iets mee zouden moeten kunnen.
Ik zie dat Christel bezig is met het maken van een organogram, dat is een prima zaak, maar meer kan ik
niet over dit onderwerp vinden.
Wellicht zou het een optie zijn om de verantwoordelijken een “voorlopig plan van aanpak” te laten maken,
waar de leden dan commentaar op zouden kunnen geven.
Meerdere mensen geven aan dat een forum zoals dit uiteindelijk in leven wordt gehouden door regelmatig terugkerende
leden, en die behoud je, of daar krijg je er meer van, door die enige inspraak te geven.
Hans.
Christel is inmiddels een paar maanden gestopt als stagiaire. Ik vraag me inderdaad ook af wat er gebeurt met de plannen het forum overzichtelijker te maken en een indeling te maken per continent.
Tevens vraag ik me af wat het beleid is betreffende zelfpromotie van gebruikers die verder niks toevoegen. Die vraag heb ik eind februari/begin maart gesteld, maar nog steeds heb in geen antwoord.
Ik heb het idee dat mensen die iets willen betekenen het niet kunnen omdat ze geen bevoegdheden hebben, en dat de mensen die wel die bevoegdheden hebben niks kunnen omdat ze al te veel moeten doen. Ergo, er gebeurt niks.
Hetgeen mijn stelling: "Meerdere mensen geven aan dat een forum zoals dit uiteindelijk in leven wordt gehouden door regelmatig terugkerende
leden, en die behoud je, of daar krijg je er meer van, door die enige inspraak te geven. "
bevestigt …
Hans.
Dit forum pruttelt wel door joh. Niet druk over maken. Gewoon je ding doen op vrijblijvende basis.