Tochten vanuit Chiang Mai; ervaringen?!

beste mensen,

ik ben benieuwd naar ervaringen met reisbureaus in Chiang Mai die tochten organiseren naar de bergvolkeren. iemand tips; goede ervaringen; slechte ervaringen; let me know!

In aug voor de eerste keer in Chiang Mai en ook van plan om daar een jungle trekking te doen.

Hier vond ik redelijk wat tours op: http://www.bmair.nl/Individueel/Thailand/Chiang_Mai/Modules-Thailand-index-CNX.htm
Maar waarschijnlijk kom je voordeliger uit wanneer je daar een tour boekt. Dus ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Elk hostel/guesthouse kan je wel tourtjes aanbieden, die hebben daar genoeg info over liggen.
in ieder geval veel plezier daar.

Turismo Asia is één van de toonaangevende reisorganisaties in Thailand!!
• Chiang Mai
91, 93, Mahidol Road, Hai Ya, Muang, Chiang Mai 50100
Tel. +6653 272 804
Fax. +6653 271 273

Hoi Sanne,

Een aantal jaar geleden heb ik ook een tour gedaan naar de bergvolkeren / longnecks. Ik vond het een beetje tegenvallen omdat ze in een soort park leven waar je dus entree voor moet betalen. Dit gaf me dus een beetje een “dierentuin” gevoel.

Maar ondanks dat is het toch wel bijzonder om bijvoorbeeld de longnecks in het echt te zien, in plaats van op foto’s!

ik ben inderdaad een beetje bang voor het dierentuin gevoel. bedankt voor je reactie!