Tips voor vliegtickets Mexico

Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar tips voor vliegtickets naar Mexico. We zijn flexibel wat betreft de luchthaven van vertrek (Amsterdam, Keulen, Brussel, etc), alsook tav de bestemming. Periode van vertrek rond 23 december, retour rond 6 januari.

Ik heb al veel vergelijkingssites (van vliegtickets.nl tot wtc) en luchtvaarmaatschappijen (arke, martinair, etc) geprobeerd , maar meestal liggen de prijzen boven de 1200 euro.

Iemand suggesties voor goedkopere alternatieven?

groet
Raymond

Ik denk dat je de hoop op een goedkoop ticket beter kunt opgeven, want je zit precies in de duurste periode qua vliegen. Gokken op een last-minute is een optie, maar voor die periode ook best riskant. Heb je al eens gekeken via de VS?

Succes ermee!

Goedkoop ticket zul je voor die periode vrijwel zeker niet vinden, denk ook niet via Amerika.
Enige optie is om enkele dagen eerder vertrekken en later terugkomen.

Ik heb een keer rond die periode gevlogen, maar als ik me goed herinner moest ik minimaal 2 weken voor kerst de vertrekdatum nemen om het ticket een stuk goedkoper te kunnen krijgen.
Last minute zou ik ook niet riskeren, want de vluchten rond die datum zaten bomvol weet ik nog wel.

Edgar

Ja dit bevestigt mijn vermoeden, maar wie niet waagt wie niet wint. Dus tips blijven welkom!

eens met edgar en roberts.

Eens, gaat je niet lukken om in die periode een goedkoop ticket te vinden.

voor augustus waren ook alle tickets rond de 1000 euro. Toch heb ik via JetAir (vanaf Brussel, naar Cancun) toch nog een ticket voor 500 euro gevonden, ongeveer een maand geleden geboekt. Denk dat ik geluk heb gehad, want daarna gingen de prijzen weer omhoog. Of dit in de kerst periode ook zo zal zijn kan ik natuurlijk niet zeggen.