Hallo
Wij zijn een gezin met 2 kinderen 12 jaar en 9 jaar. In de meivakantie willen wij naar Azie gaan en ik zit heel erg te twijfelen over Maleisie of Vietnam wat zouden jullie mij kunnen aanbevelen.
En als het Maleisie wordt is dit makkelijk te bereizen zonder reisorganistatie (b.v. riksja reizen of Djoser)
Ik ben benieuwd naar jullie reacties alvast bedankt
Groetjes Pas
Hoi,
Maleisie is eenvoudig te bereizen met een huurauto of bus/minibus. Veel accomodatie is vooraf via internet te boeken als dat gewenst is en zo kun je je eigen programma in elkaar zetten, daar heb je geen hulp van een reisburo voor nodig.
Het is maar wat jullie willen, bij aankomst een hotel in KL voor de eerste dagen en daarna op de bonnefooi verder of het meeste van tevoren reserveren. De wegen zijn over het algemeen goed en er zijn best veel bus verbindingen.
Maleisie is inderdaad heel makkelijk te bereizen! Overal zijn kleine reisbureautjes waar je bustickets kunt halen naar heel veel plaatsen. Dit is dus makkelijk ter plekke te regelen. Wij hebben alles met de bus gedaan in het land.
We hadden het eerste hotel in kuala lumpur geboekt en de andere hotels/guesthouses de dag voordat we naar een nieuwe plek vertrokken via internet (agoda of booking.com) geboekt. Heel makkelijk dus!