hallo sabine ,wij hebben geboekt bij travellers maar voor weinig kun je ook bij de bootjs opde rivier wat boeken ,travelers is ook niet zo duur ,is goed te doen ,de baas heet hamid een gezellige man ,wij hebben het er erg gezellig gehad ,houd van babbelen ,heeft veel voor zijn gasten over als je iets wilt weten of iets moet regelen doet hij dat voor je ,bij ons zat een zweedse familie die treinkaartjes moesten halen ,hij deed dat voor ze ,met ons ging hij winkelen en haalde de kaartjes,is wel een uur heen en terug ,als het kan doet hij zulke dingen ,is echt een toffepeer ,zeker doen ,laat je niet gek maken dat de prijs hoog is want je hebt alles inclucief ,dat heb je verder nergens ,de opzet is dat jeje thuis voelt ook al en je ver van huis ,van daar de naam travellers home het huis van de reiziger.je kan hem bellen als je ergens staat word je op gehaald ,de service is echt perfect ,wij zijn 2 keer geweest ,de eerste keer had hij alleen het grote huis nu een paar aparte erbij en hij was bezig met nog mer bouwen ,wie weetis dat ook af ,isnu eenjaarverder ,had wat problemen met de aannemer wie weet is het op gelost ,hamid is moslim maar neemt het niet zo nauw ,drinkt gezellig mee,alleen kan er slecht tegen hihi dus drinkt niet te veel maar je kan altijd prizen vergelijken ,maar ze doen zeker hun best voor alles ,vraag bij de bootjes wat de prijzen zijn en dan kan je altijd bij hamid vragen ,onder handelen zoals ze dat ook vaak willen ,zeker altijd doen ,maar pas op in china ton in kl die kunnen echt boos worden als je te ver gaat daar in ,het busje moet je aan houden is echt niet duur .in cameron is niet heel veel te beleven ga niet naarde waterval of de orang asli is niets byzonders ,in taman negara is het beter om de orang asli te bezoeken ,boot ritje op de rivier is ook leuk als je het mutiara park doorloopt langs de rivier kun je zwemmen in de rivier is een erg mooi plekje ,noemen ze het zwembad ,in cameron zou ik het mossey forest aan bevelen ,is wel erg apart ,ik zelf ben nooitnaar langkawi geweest wel perhentian besar ,kecil ,lang tengnah ,lang tengna zou ik niet doen ,perhentian is de best om te snorkelen besar ,bij perhentian island resort de zeein is geweldig mooi snorkelen ,verblijf daar niet is stuk duurder ,nou wer genoeg zo ik hoop dat je hier wat aan hebt ,veel plezier:zon02:>>>:dag: