Hoi Allemaal, mijn reisgenote en ik (55+) moeten in december een aantal dagen in Quito verblijven.
Wie van jullie heeft een goede tip voor ons?
We willen een leuk hotelletje of pension in een veilige en dan ook nog leuke buurt.
Onze echtgenoten komen per boot aan op de Galapagos, is het makkelijk
een vlucht te boeken van Quito naar Baltra?
Hoi, ik ga zelf altijd naar Auberge Inn in de wijk El Dorado. Het ligt tussen het oude centrum en Mariscal in. Ik voel me er erg op mijn gemak, leer er elke keer weer leuke mensen (alle leeftijden) kennen. Het is er rustig, zeker als je een kamer aan de achterkant hebt. Er is ook een restaurantje bij (Swiss Bistro) en een paar kleine winkeltjes in de buurt mocht je zelf willen koken. Ontbijt is niet inbegrepen, maar er is de mogelijkheid tot een ontbijtbuffet. Hierbij de website:
Zelf geen ervaring met vluchten boeken naar de Galapagos, maar heb vernomen dat dat goed kan bij meerdere reisbureaus in Quito.
Mocht ik jullie helpen bij de boeking, geef maar een seintje, of in ieder geval zorgen dat jullie een kamer aan de achterzijde krijgen. Hoe lang verblijven jullie in Quito? Misschien dat ik er dan ook toevallig ben, want ik zal nog wel een keer een paar dagen in Quito zijn in December.
Hoi Babseba wij komen dinsdagmorgen 27december aan in Quito.
Ik moet nu e.e.a. gaan overleggen met mijn reisgenote.
Is er een mogelijkheid dat wij gehaald worden van het vliegveld en naar het hotel
gebracht??
Groetjes
Jouktje