Wie kan ons een hotel, hostel o.i.d. aanraden die ook een ophaalservice hebben? Wij komen nl 's avonds laat aan in Quito, tegen twaalf uur. Na een hele lange reis vanuit Nederland is het dan wel prettig om gelijk een betrouwbaar onderkomen te hebben.
En wie heeft er ervaring, en dus tips, om vanuit Quito een trip naar de Galapagos eilanden te boeken?
Dit is een lijstje uit Quito.Ze staan allemaal op het internet.Even mailen naar het hotel.Velen hebben wel een ophaalservice.Anders een officiele taxi nemen bij de luchthaven.
Supervriendelijke mensen (gerund door Ecuadoriaanse familie), heerlijk en uitgebreid ontbijt en goed beveiligd. Rustiek achtertuintje waar de kamers met gedeelde baños liggen.
Ben hier 1,5 jaar geleden zeer vriendelijk ontvangen (nadat Daniel me opgepikt had van het vliegveld en heb 5 maanden later, vlak voordat ik terugvloog wéér daar overnacht en ook toen hebben ze me weer safe en sound naar het vliegveld gebracht.
Ook hebben ze daar voldoende informatie (klappers vol) over trips naar o.a. de Galapagos, maar info uitwisselen met andere toeristen werkt ook behoorlijk goed!
Oh en ze spreken ook nog een aardig woordje Engels!
Waar jullie ook voor kiezen, heel veel plezier in elk geval!