Overnachten in Guayaquil en ophaalservice

hoi

ik ga in noveber naar ecuador. ik land pas laat in guayaguil. Wie weet er een leuk hostel die mij kan ophalen van het vliegveld.

groetjes dian

http://www.nucapacha.com/
Misschien kun je ze een berichtje sturen en kijken of ze iets voor je kunnen regelen. Hostal is verder goed en een zwembad erbij is wel heel welkom in Guayaquil :zon02:

heyy

bedankt voor de tip! heb ze gemaild en ze kunnen me komen op halen. Waar ben je nog meer geweest in ecuador? wat heb je allemaal gedaan? nog meer tips :slight_smile:

groetjes dian

Hey Dian,
Misschien kun je een kijkje nemen op mijn reisblog (www.babseba.waarbenjij.nu), daar schrijf ik eigenlijk alles, zit hier sinds april 2010 als vrijwilliger en af en toe maak ik dus leuke uitstapjes om Ecuador nog beter te leren kennen. Vanaf as. vrijdag ga ik in Baños `wonen´ in het hostal wat ik net in een ander berichtje heb beantwoord, zit nu nog in Ambato op het werk, maar Ambato is niet mijn ding (de stichting is wel super). Als je na het lezen van mijn reisblog nog vragen hebt dan kun je me het beste een priveberichtje via deze site sturen, want dat komt op mijn email binnen en kan ik direct reageren, zit niet meer zo vaak op WW.

In november ga ik zelf lekker rondreizen, dan heb ik nog een maandje vakantie voor ik terugga naar het koude NLD… dat zal wel héél raar zijn.

Chao!