Tips voor Panama 10 dagen?

Hallo allemaal,

Na enkele weken in Colombia rondgereisd te hebben vertrek ik a.s. zaterdag per boot naar Panama via de San Blas eilanden. Op 1 augustus kom ik aan in Panama City.
Heb me op Panama niet goed kunnen voorbereiden.
Wel staat Bocas del Toro op mijn verlanglijstje…
Wie weet er een goed en leuk hostel in Panama City (geen backpackershostel). Mij werd aangeraden iets te zoeken in Casco Viejo in Panama.
En is Bocas echt zo de moeite waard of kan ik beter vanuit Panama City e.e.a. ondernemen. Ik heb ongeveer 10 dagen om in Panama te zijn.
Tips welkom!

Hallo Ybeltje,

Als je in Panama City een bnb zoekt die veilig is, schoon, leuk en betaalbaar ga dan naar Dos Palmitos ([EMAIL=“info@dospalmitos.com”]info@dospalmitos.com) ze hebben een goed tarief voor het laag seizoen en het ontbijt is inclusief. Het is dichtbij Albrook shoppin mal en je kunt lopen naar de Casco Viejo. Het is zeker geen back pakkers toestand.
Goed is dat ze reizigers tips geven en helpen met het reserveren van activiteiten en doorreizen.

1 like

Hallo Ana,
Gisteren ben ik aangekomen in Dos Palmitos. Had voor 1 nacht geboekt en het is inderdaad een oase.
Ik kwam om 09.30 uur aan en ik kon meteen in mijn kamer, die uitstekend is. Vandaag vertrek ik om 16 uur naar het vliegveld en ik kan tot dat moment nig in mijn kamer zijn, even douchen voor ik op reis ga, kortom, uitstekende service. Het ontbijt was het beste ontbijt dat ik heb gekregen de afgelopen 5 weken.
Heel veel dank voor je goede tip!

Ga ik ook maar boeken dat Dos Palmitos!
Nog leuke dingen in het noordelijke gedeelte van Panama die ik niet mag missen? Ik ga 2 weken naar Panama + a short visit aan Costa Rica omdat ik daar heb gewoond.
Hoop van jullie te horen! :smiley: