Tips Panama

Hallo,
over een paar maanden gaan wij naar Panama.
Nu zijn we aan het bekijken waar we overal naartoe willen, maar super veel informatie kan ik niet vinden.
Graag willen wij tips over leuke plaatsen en bezienswaardigheden. Ook over verblijfplaatsen is alle info welkom.
Graag lees ik wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes,
Nicole

Hoi Nicole, er is ontzettend veel te zien en doen, dit waren voor mij de hoogtepunten van twee maanden Panama: Panama highlights – weg. Alvast veel voorpret gewenst :slight_smile:

Hallo Zizwa,

bedankt voor je reactie. Ik ga dit zeker meenemen!
De voorpret hebben we nu zeker al!

Hallo Nicole,

Ik loop stage in Panama en ik ben afgelopen week in hostel El sitio geweest aan Playa de Venao, dat was een erg leuke, rustige en mooie plaats om te verblijven en dicht bij Pedasi.

Ik ben er NOG niet geweest maar de San Blas eilanden zijn blijkbaar iets wat je niet kunt missen als je in Panama verblijft.

Als je in Panama-City verblijft heb ik wel een fijn adresje voor je: Panama Center Apartments. Het ligt in een veilige buurt en leuke buurt namelijk El Cangrejo, je hebt hier veel leuke barretjes en restaurantjes en supermarkten en apotheek. De kamer waar ik sliep was schoon, aardig personeel en best goedkoop! Volgens mij heb ik per nacht $50 besteed. Je hebt gratis parkeerplek en een eigen keuken waardoor het eten ook low-budget is! (www.panamacenterapartments.com)

Ik hoop dat je er iets aan hebt en heel veel plezier met je reis!

Hoi Lisa,

Bedankt voor je reactie. Ik ga een kijken naar die appartementen.
Veel succes nog met je stage.

Wij willen ongeveer 3 dagen in Panama-city verblijven.
Is dat genoeg of juist te veel of te weinig?

Groetjes,
Nicole

Prima om een goede indruk van de stad te krijgen.

je kunt verblijven in dos palmitos, uitstekende service, men spreekt nederlands en helpt met boeken van reizen en trips.