Accommodatie Panama City anno 2014

Hoi Allemaal,
In juni vlieg ik naar Panama City. Ik vind het normaal erg gezellig om in een dorm in een hostel te slapen maar mijn voorkeur voor de eerste 2 nachten is toch wel een kamer alleen.
Nu heb ik op diverse sites (ebookers.com en .nl, hostelbookers.com, lonelyplanet.com etc) gekeken en het valt me op dat er niet zo heel veel keuze lijkt te zijn. Zeker niet als je voor een betaalbare prijs naar een simpele kamer aan het kijken bent.
Heeft er iemand tips?
Ik wil max 25-30 US Dollar uitgeven per nacht en het moet dus een privé kamer zijn (badkamer/wc mag gedeeld zijn).

Dus wie o wie kan mij helpen!
greets Lotte

Hoi Lotte,

Wij hebben ons ook een ongeluk gezocht en uiteindelijk geboekt voor juli bij Hostel Villa Vento Surf (via LP gevonden en had ook goede beoordelingen op Tripadvisor). http://hostelvillaventosurf.com/
Een privékamer voor 35 dollar (ietsje duurder dan je budget dus). Ik had in mijn beste Spaans gemaild en kreeg in het Nederlands een mailtje terug haha! Misschien is het iets voor je!

Haha zie nu dat je bericht al wat ouder is, dus waarschijnlijk heb je zelf al wel wat gevonden inmiddels!

weet nog niets over panama

Hoi, had je berichtje niet meer gezien maar ik heb inderdaad al iets gevonden via expedia.nl. Bedankt voor de tip!
Groetjes Lotte