Beste forumbezoekers,
Ik ga over 2 weken aan een reis door Panama, Costa Rica en Nicaragua beginnen. Gedurende deze reis ga ik ook naar het archipel Bocas del Toro.
Op internet heb ik het hostel Aqua Lounge gevonden en dat zag er wel leuk uit. Ik kan alleen nergens vinden wat deze accommodatie voor 3 personen kost, het liefst een privékamer.
Is er iemand die hier geweest is en kan hij/zij hier meer over vertellen?
Mocht er anders een ander betaalbaar hostel zijn, wat een betere keuze is, hoor ik dat ook graag.
Alvast bedankt!
Besta petra,
Wij komen net uit bocas. We hebben er genoten. We zijn op isla colon geweest waar we voor 10 dollar pp in hostel heike op de dorm sliepen.
Ook zijn we 1 nachtje naar Het noorden van het eiland geweest, cabinas estafany. Voor 14 dollar pp sliepen we op de dorm, maar die hadden we helemaal voor ons zelf!
Ook zijn we op isla bastimentos geweest, wat wij het leukste en relaxste eiland vonden. De dorm was heel goedkoop, 7.5 pp, en de bedden waren prima. Ze hebben daar ook kleine dorms met zo’n vier bedden, die waren iets duurder.
Wij hebben de aqua lounge expres vermeden omdat het nogal een feest hostel is, en dat zagen we niet zo zitten. Maar wil je een past dagen compleet los, dan schijnt het de place to be te zijn!
geniet ervan en veel plezier!
Sent from my GT-S5830i using Wereldwijzer