Hostel Bocas del Toro

Hallo,

Ik ben van plan om met een vriend na vrijwilligerswerk in Costa Rica gedaan te hebben, door te reizen naar Bocas del Toro om daar surf lessen te nemen en om er 1,5/2 weken vakantie te vieren.
Heeft er misschien iemand tips voor goedkope hostels en misschien ook voor goedkope surfles?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Michiel

geen idee wat betreft surfen maar voor een hostel zou ik op bastimentos gaan zitten. het hoofdeiland bocas vond ik zelf een beetje crappy; 5 minuutjes varen en je zit op het veel relaxtere bastimentos. weet niet meer hoe de plek heet waar ik sliep, na de pier rechts en dan linksomhoog. maar alle plekjes daar zijn chill.

Hoi Michel

In 2009 zijn we op Bocas del Torro geweest en hebben gelogeerd bij Lula’s

Hun zoon is ook een surf instructeur; misschien kom je hiermee verder.
Succes

Ben

Wij zijn er in december nog geweest en vonden juist Bastimentos niet super, maar als je daar heen wilt denk ik dat hostel bastimentos een goede plek is, niet duur en super uitzicht.
Wat ook een optie is is hostel Bocas Bound. Dat zit bij het red frog beach (op Bastimentos) wat echt prachtig is. Zij hebben ook een site waar je op kan kijken. ik geloof dat het 13 € per bed is. Ik geloof dat ze ook aan surflessen doen. Wij hebben er niet geslapen omdat het helaas vol zat… Verder heb je op Isla Colon, het hoofd eiland heel veel hostels en volgens mij ook voor een redelijke prijs. Wij zaten rond de kerst dus alles was iets duurder.

Succes!