Hostel Panama city

Hallo,
12 mei vliegen wij naar Panama City.

Aangezien wij laat aankomen, wil ik graag vooraf een hostel reserveren. Zodat we gegarandeerd een slaapplek hebben zonder te hoeven zoeken.

Ik wilde in eerste instantie graag naar Mamallena (www.mamallena.com), maar die is door huurproblemen dicht op dit moment. Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar www.zulysbackpackers.com, maar na een dikke week nog geen reactie terug…

Wie heeft er ervaring met Zulys backpackers?
Welk hostel is nog meer aan te raden?

Ik hoor het graag.

MVG,

Martin

aan hotel covadonga val je je zeker geen bult, ik boekte deze 4 jaar geleden en vond het er erg aangenaam met s`morgens een goed ontbijt in het restaurant waar ook lokale mensen aan de bar hun ontbijtje nuttigen, de kamers zijn goed met telefoon en tv, je zit redelijk dicht bij het centrum en casco viejo en er is een zwembad op het dak.
als je een beetje informeerd in het restaurant heb je grote kans op een goedkope taxi zoals wij toen iemand hoorde dat wij naar het vlegveld moesten.
ik meen dat het hotel toen 22 dollar kostte en toen we na onze rondreis weer aankwamen in het hotel en opnieuw een paar nachten wilden boeken kregen we korting omdatg we er eerder ook sliepen.
voor mijn gevoel is dit een aanrader
ik vond ook panama city een erg aangename stad met veel bezienswaardigheden rondom de stad zoals, casco viejo, the causeway, park metropolitano, en natuurlijk het panamakanaal (miraflores locks) waar je vlakbij de suizen op een soort tribune naar de voorbij varende (gigantische) schepen kunt kijken en nog gratis ook.
veel succes

is dat dit hotel?

Voor 2 nachten, kost het nu al bijna 180 euro totaal voor 2 personen.
Voor mij te duur.

nee, dat hotel is het niet, ik heb ook al eens rondgekeken maar een website hebben ze niet denk ik, wel kwam ik via lonely planet deze link tegen http://usuarios.lycos.es/hotel_covadonga/covadonga.html die wel in het spaans is maar er staan wel wat prijzen bij en een e-mail adres
ik weet nog wel dat ik dit hotel in de lonely planet heb uitgezocht
het ligt ook nabij een erg drukke straat waar veel lokale bussen stoppen, wat wel handig kan zijn.
deze bussen rijden overigens als gekken door de stad dus erg goed oppassen met oversteken en ze hebben de gekste geluiden en melodieen als toeters.
veel succes

probeer voyager international hostel eens! Zit in een wolkenkrabber, met een vet uitzicht.

Lees net dat ze verhuisd zijn en een paar verschrikkelijke reacties (29 Hostels in Panama City 2022 (Price Comparison from $11)) Laat maar dus…

idd haha.
Ik ga waarschijnlijk voor hostel zulis.
Heb hun gebeld, ik kon nu nog niet reserveren, maar als ik een week vooraf belde kwam alles goed.

Persoonlijk zal ik niet gauw weer naar Zulis hostel gaan…

Als je een beetje fatsoenlijk wilt zitten en geen Euro 180 betalen kijk dan naar de Balboa Inn (rond USD 80). Geen hostal maar een Bed & breakfast.

Rond de $ 40-50 per nacht kun je ook in Balboa terecht bij Hostal Familiar Amador.

Balboa is 5 minuten van Casco Viejo, Amador en veel minder herrie dan de stad. Stap gelegendheden op 10 minuten met taxi @ $ 3.

Ook vlak bij lokale vliegveld.

Veel plezier.

Thorwald

Het beste Backpackers Hostel in Panama City - Zulys Backpackers Hostel.
goed, goedkoop, de kamer, badkamer en keuken zijn wel proper, personeel is vriendelijk. Veel informatie over Panama, Zentralamerika, Kolumbien, Boot naar Kolumbien, excursie naar San Blas Eilanden.

www.zulysbackpackershostelpanama.webs.com !