Tips voor Maleisië

17 Mei vertrek ik voor een studiereis via Dubai naar Maleisië.
Ik heb besloten om na de studiereis langer te blijven en vlieg daarom 10 juni pas terug naar Nederland.
Nu ben ik benieuwd of jullie wat tips kunnen geven:

• Wat mag ik absoluut niet missen.
  • Wat kan ik beter niet gaan doen.
  • Wat kan ik het beste doen wat geld betreft. (mogelijkheden tot geld opnemen etc.)
  • Waar moet ik nog meer rekening mee houden.

Alle tips zijn welkom!!

Alvast bedankt!

Robbin

Misschien kan je beter eerst wat inlezen dmv boeken of de verschillende forums. Dit is wel een hele brede vraag. Wat je moet zien hangt ook af van je interesses, natuur, cultuur, strand, dieren etc.??
Groetjes Yvonne

Bkkflyer is weer in de stemming…

Wat het geld betreft: ik zou cash meenemen en daar omwisselen (niet bij de banken en niet bij de luchthaven) en voor de rest kan je gewoon afhalen op de meeste plaatsen.

Wat vind je leuk… Geef je interesses aan dan kun je beter “geadviseerd” worden… Als je zelf wat meer in wilt lezen kan ik je de site malaysiasite.nl aanraden heel veel info.

Wat betreft geld, wij nemen altijd ter plekke geld op bij de ATM’s gaat altijd super. (wij hebben Rabobank)

Succes

Inderdaad erg brede vraag waarop we pagina’s met tips kunnen geven, maar daar ben jij niet bij geholpen :wink:

Wat voor reiservaring heb je al? Ga je voor de steden? Het groen? De stranden? Cultuur of natuur?

Kortom: wat wil je nou ECHT van ons weten?! :wink: