Mijn man en ik willen graag een reis maken van 16 dagen…
12 dagen Maleisie en vervolgens willen we doorvliegen naar de Malediven, om daar 4 dagen te vertoeven om vervolgens weer naar huis te vliegen…
We willen in die 12 dagen zoveel mogelijk mooie dingen zien, maar niet van hor naar her vliegen.
Hoe kan je het best je reis verzorgen… ? zelf los boeken bij welke site ? of gewoon bij een reis bureau…
We willen graag meer weten over jullie ervaringen…
Er is al eerder een discussie geweest over iemand die tussendoor naar de Maladiven wilde gaan. Weet als je vanuit Maleisie retour zou vliegen je zo rond de 1000 euro kwijt bent voor 2 personen. Ik denk dat je het beste bv heen kan vliegen naar Maleisie en terug kan vliegen vanaf Male naar Nederland. Ik denk dat je dan al snel via een reisbureau komt vanwege het vliegticket.
12 dagen is heel kort voor Maleisie dus echt veel kun je dan niet doen.
Je zou 3 dagen Kuala Lumpur kunnen doen je zou nog me een dagtocht naar Melaka kunnen gaan of daar 1 nachtje verblijven dit plek is erg leuk vanwege wat NL historie.
Ik weet niet of je in Maleisie kust wil zien of dat je actief wil zijn.
Klinkt wel mooi! Volgens mij wordt het moeilijk. Je zou dan met MAS moeten vliegen, maar MAS vliegt niet vanaf Male naar AMS. Je kunt volgens mij niet met een enkeltje Maleisie in, dus zou je het hele traject vooraf vast moeten leggen. Je kunt eventueel overwegen om gewoon vanaf KL met een goedkope maatschappij (ik meen dat zelfs Air Asia iets heeft) heen en weer vliegen; wel wat extra reisuren, maar ook makkelijker te regelen. Het is toch ‘maar’ 6/7 uur naar Male vanaf KL?
Overigens heb je rond Borneo ook wel wat accommodatie op eilanden vergelijkbaar met het bounty gevoel op de Malediven (met ongeveer hetzelfde prijskaartje).