Tips voor het zuiden??

hello mensen, hier zijn we terug na het weekendje :stuck_out_tongue:

nu zit ik met een vraagje over Kho Phangan…
Ik heb mij dus iets geboekt na het aanraden van iedereen hier en twas niet zo veel meer vrij op booking.com… heb dus iets geboek op bottle beach, wat heel de andere kant is van de plaats waar de Full Moon party is…

Wordt dit een probleem om na het feesten terug naar onze verblijfplaats te geraken of is dit allemaal geen probleem? ik las ergens op een site, dat taxi’s mega duur zijn op de moment van de full moon e zeker als ze zien je dronken bent… klopt dit of verhaaltjes…?

groeten buffalorebel!! :wink:

Ik vemoed idd dat bottle beach moeilijk wordt om 's nachts te bereiken…
Volgens mij loopt hier geen fatsoenlijke baan naartoe.
Check anders eens nice sea resort in baan see thanu. Ook lekker rustig, maar gemakkelijker te bereiken…

Taxi’s proberen op de full moon natuurlijk wel wat extra te verdienen… probeer met een aantal mensen van je resort/hotel samen een taxi te nemen. Dan kan je meestal wel voor 100Bht p.p. gaan. Stel: je bent met 7, 700 Bht zal een taxichauffeur niet graag laten schieten. Probeer de taxi ook te bestellen via je resort, die kunnen er over het algemeen wel voor zorgen dat je zeker niet afgezet gaat worden. Ben je tevreden over de taxi die je naar het feest brengt, vraag dan zijn telefoonnummer, dan is ie dubbel blij met een rit terug.

1 like

a mijne gentse moat :slight_smile:

merci e vent! nog goed ik het eens vraag en gelukkig was er nog een bungalow vrij in het nice sea resort…dus heb ik maar geboekt ook… tis toch gratis anulatie in nda vorige…wel jammer want zagen er toffe bungalows uit en was zeker ook rustig gebiedje geweest, maar ja als ik het niet kan bereiken ben ik er natuurlijk ook niet veel mee… zal wel geen nacht zijn we naar huis gaan(smorgens/voormiddag ofzo) :slight_smile: maar toch, het is waarschijnlijk een eindje rijden en als we dit dat met ons twee moeten betalen zal het wel kostelijk uitkomen… dus bij deze nog eens bedankt voor de tip man! :chin:

En naar huis gaan met mensen van het zelfde resort…het beuje daaraan is, dat ik nooit niet weet wanneer ik zin ga krijgen om naar huis te gaan…(resort) kan soms wel eens lekker doorzakken lol2

grtzz