Hallo, op dit moment zittn we in Chiang mai na een mooie maar regenachtige reis door laos. We willen graag naar een van de eilanden, daar waar het weer stabieler is. Liefst niet mega toeristisch en een hutje aan zee zou super zijn. Kan iemand ons adviseren?
Alvast hartelijk dank!
Wellicht dat Koh Phangan een idee is voor jullie (maar ga dan niet in Had Rin zitten) ? Of dichter bij Bangkok, Koh Samet (maar ga dan niet bij White Sand Beach zitten) ?
Echter is het weer altijd onvoorspelbaar…
Koh Lanta is ook heel mooi.en lekker rustig nu… deze hutjes staan bijna op het strand[prijs weet ik niet], het is er heerlijk daar en deze tijd is het er lekker rustig. het strand is er erg mooi en schoon[toen wij er waren in mei] Het weer blijft altijd en gok ook op K Lanta.
sorry ze staan langs het Long Beach strand…is wel handig om te weten:redface:
Hartelijk dank voor jullie reacties. Heeft een van jullie ook ervaringen of suggesties voor mooie en rustige plekjes op een van de eilanden rond joh phi phi?
Ah excuses flinstone, je schreef al iets over koh lanta…
ik was op ko Pahyam een eiland bij RaNong, niet druk maar genoeg leuke tentjes om te eten, winkels en er is ook een bar. Heerlijk eiland, bij smile hut vond ik een goedkoop basic hutje aan het strand.
p.s de plaats Ranong ook is leuk o.a de walking street op zondag en de warm water bronnen.
maakt niet uit…is al lang goed hoor