Wie ooit in Ko Lanta geweest?

Hallo, daar was ik weer!
Wie is er wel eens op Koh Lanta geweest en is dat leuk:zon02:?
Iemand in een leuk guesthouse gezeten.
En is het makkelijk te bereiken via Ko phi phi?

Groetjes!

Of je het er leuk vind ligt eraan wat je wilt.

Ja, makkelijk te bereiken vanaf Phi Phi.

Wat bedoel je precies met ‘‘ligt er aan wat je wilt’’?
Het is een beetje lastig want 5dgn na dat wij op phuket zijn aangekomen komt de rest van mijn fam. En die willen graag naar phi phi. Dus is het handig om in de buurt te blijven. Vandaar dat ik nu aan Koh Lanta denk. Maar jah… het is nog al lastig om te beslissen omdat ik er natuurlijk nooit ben geweest. Ik kan ook ter plekke kijken als we daar zijn wat we gaan doen.

Gr.

Wil je party of wil je rust?
Wil je activiteiten ondernemen, zo ja wat?
Wil je dingen bekijken?
Wil je jongeren om je heen of gezinnen?
Is mooie natuur belangrijk voor je?
Zijn mooie stranden belangrijk of vind je een zwembad prettiger?

M.a.w.: wat vind jij leuk?

Haha… ja dat is wel belangrijk.
uh… niet heel de nacht gefeest… maar het mag wel gezellig zijn.
Zeker wat activiteiten ondernemen… tripjes naar andere eilanden miss snorkelen of duiken, scootertje huren.
Mooie witte stranden.
verder maakt het mij nniet zo veel uit. Moet niet super toeristisch zijn. Maar ook niet saai…

Koh Lanta is erg rustig er is ook nergens echt een centrum zeker s,avonds is het geen partyeiland.

De twee grootste stranden nl Hat klong Dao en Hat Phra ao waar de meeste accomodaties en restaurantjes zijn liggen zo,n 20-30 min rijden van de ferrypier in Ban Sala Dan,zijn mooie stranden van zo,n 2km lengte waarvan Hat Klong Dao echt meer het familiestrand is met veel Scandinavische jonge gezinnen en de grotere resorts

Verder naar het zuiden liggen nog en aantal kleinere stranden waar het steeds stiller wordt.
Je kan veel duik of snorkeldagtrips maken naar de prachtige eilandjes in de omgeving.

Wil je s,avonds wat meer drukte zou je kunnen overwegen naar Ao Nang bij Krabi te gaan vandaar kan je ook de snorkeltripjes boeken en als het eens een dag regent heb je wat meer mogelijkheden.

Theo

Klinkt inderdaad alsof Koh Lanta mogelijk te rustig voor je zou zijn. Ao nang of een rustig strand op Phuket zoals Kata lijkt beter te passen bij wat je zoekt.