Tips voor een Citytrip

Hallo!

Jullie zullen vast wel reistips/aanraders hebben qua citytrips in Europa:) Graag zou ik die van jullie willen horen zodat ik weer wat meer van Europa kan ontdekken. Zelf heb ik wel wat gezien (Barcelona, Berlijn, Gent, Antwerpen, Venetië, Ljubljana, Stockholm, Parijs…ben vast nog wel iets vergeten :wink: ).

Alvast bedank!

Europa heeft vele mooie steden, iedere stad heeft zo wel z’n charme en het is ook een beetje afhankelijk van wat je zelf leuk vindt tijdens een stedentrip. Twee steden die ik zelf de moeite waard vind naast de steden die je zelf noemt zijn:
Dublin: stad is niet echt een type ‘mooie stad’, maar zeker wel gezellig! Niet alleen door de Temple Bar, de straat met oneindig veel Irish Pubs, maar ook heeft de stad vele gezellige eettentjes te bieden en daarnaast leuke bezienswaardigheden.

  • Boedapest: een mooie stad erg veel gezellige barretjes en pleintjes waar je in de avond gezellig een hapje kunt eten en een borreltje drinken. Daarnaast biedt de stad ook veel cultuur en tijdens een warme zomerdag is een bezoekje aan een badhuis ook zeker een aanrader.

Via Wereldwijzer app