Goedkope stedentrip

Hoi, ik wil in de zomer met z’n tweeën een midweek naar een leuke Europese stad of een mooie regio. Ik zoek een plek waar veel te zien is zonder dat je hier heel veel voor hoeft te betalen. Iemand leuke ideeën? Bij voorkeur Noord-, West- of Midden-Europa.

Dublin!

Dublin? Oh wat grappig, ik hoorde dat deze stad juist prijzig zou zijn tov van andere steden. Maar daar werd misschien alleen het eten mee bedoeld en niet de bezienswaardigheden.

Praag? Budapest? Lissabon?

Boedapest is vijf dagen leuk? En redelijk goedkope bezienswaardigheden? Ik zal me ook eens in deze stad verdiepen :slight_smile:

Ik zou me zeker 5 dagen kunnen vermaken in Boedapest ja en bezienswaardigheden zijn ook zeker goedkoop, net als eten.

Er zijn in het Hongarije forum vragen gesteld en antwoorden gegeven over Budapest, kijk eens: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=152145 Er staat een zeer uitgebreid antwoord bij met veel tips.
Veel plezier!!

Dat is een goede tip. Er is daar zeker uitgebreid advies gegeven. Erg handig :slight_smile:

Berlijn?

Vond ik een leuke stad, maar daar ben ik geweest en ik ontdek liever een nieuwe stad :slight_smile:

Minder duur dan hier in Nederland.

Dublin staat wel al jaren hoog op m’n lijstje dus ik ga me daar eens goed in verdiepen. Kijken of prettige accomodatie ook leuk geprijsd is enzo.

Enkele weken geleden zat ik hier. Niet luxe of bijzonder, maar geweldige locatie. Misschien past het in je budget.

Locatie is erg handig dus ziet er zeker goed uit. Misschien toch die kant op dit jaar :slight_smile:

Dublin is een leuke stad hoor. En ik vond dat de prijzen er ongeveer gelijk zijn als in Nederland. Als je van wandelen houdt kan je naar Howth gaan. Klein stukje met de trein maar wel mooi vond ik het daar.

en ik zat hier.