Ik ben een groot liefhebber van citytrips. Heerlijk rondwandelen door de stad met een reisgids onder je arm, cultuur snuiven, mooie gebouwen bezichtigen, lekker eten en gezellige barretjes en pubs bezoeken. Helaas delen mijn vrienden deze interesse niet met mij…
Ben jij een vrouw van ongeveer 23 - 32 jaar en lijkt dit jou wel wat? Misschien dat we dan samen kunnen gaan…
Ik ben 27 jaar, woon in Utrecht en werk als research analist.
De datum en bestemming staan nog niet vast, maar op mijn lijstje staan oa Lissabon, Madrid, Dublin, Praag, Berlijn, Boedapest, Moskou.
Ik weet niet of je al een reisgenoot gevonden hebt want ik zie dat je je oproep al van februari is.
Het lijkt me ontzettend leuk om een citytrip reisgenoot te hebben want ik heb ook geen vrienden die met mij op vakantie kunnen ( relaties, kinderen). Ik wil zo veel mogelijk ontdekken en steden die op mijn lijstje staan zijn Wenen, Londen, Florence, St, Petersburg en Dublin. Maar ik ben voor alles in! Ik ben 24 jarige meid die gek is op cultuur en geschiedenis. Ik heb net een nieuwe baan bij de ING als MKB contactmedewerker.
Groetjes Sabine ( zie mijn oproepje van 30-05 bij overige)
Zat hier op deze site te kijken en kwam je oproep tegen. Weet niet of je al mede citybezoekers hebt gevonden maar, ben zelf ook gek op steden bezoeken. Berlijn, Barcalona, Londen en Parijs gezien. Maar heb ook nog meer op mijn verlanglijstje staan. Ben de aankomende twee weken vrij en denk erover om naar Rome te gaan. Lijkt me echt een super stad!!
Dacht misschien kunnen we contact met elkaar leggen kom ook uit Utrecht ben 31 jaar en singel. Werk als trajectbegeleider in de psychiatrie. Daarnaast sport ik graag en vind ik het leuk om uit te gaan, kroegje of ergens dansen.